چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 19314
طی پیامی عنوان شد؛

تشکر استاندار از حضور باشکوه مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در پیامی ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آورده است: مردم قم جلوه های بی نظیری از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و وفاداری یك ملت به آرمان ها و ارزش های الهی را در مقابل دیده گان جهانیان به نمایش گذاشتند.
تشکر استاندار از حضور باشکوه مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش قم نیوز، در ابتدای پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش آمده است: مردم مومن، انقلابی، حماسه ساز و شگفتی آفرین دیار دلباختگان ولایت، همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام هایی استوار و حضوری مومنانه و آگاهانه، شاهکاری زیبا و بیادماندنی از حماسه، بصیرت و همبستگی را خلق کردند.
 
در این پیام اضافه شده است: بی تردید این حضور بی نظیر و فریاد و خروش شما مردم فهیم و قدرشناس در كنار غریو فریادهای سایر ملت‌های آزادیخواه و حق طلب دنیا، فصلی جدید از اتحاد و همدلی در بین مسلمانان را گشود و مسیر اضمحلال و نابودی رژیم های مزدور و سقوط ستمگران و ظالمان را هموارتر و نزدیك تر ساخت.
 
استاندار قم در ادامه این پیام آورده است: خدای بزرگ را بر پایبندی و پایمردی و بلند همتی این ملت نستوه و بیدار سپاس گفته و بر خو د لازم می دانم از كلیه اقشار مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان استان مقدس قم بالاخص مراجع عظام تقلید و سلسله جلیله روحانیت تقدیر و تشكر کنم.
 
صالحی منش در پایان این پیام از دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی که با حضور خود و فرمایشات راهگشا مردم شریف قم را مستفیذ فرمودند سپاسگزاری کرده است و از خداوند منان اقتدار، عزت و پایندگی و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عزیز، مراجع عظام، علما و مردم غیور را خواستار شد.
انتهای پیام / 125
https://qomnews.ir/vdchkxnz.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما