قم نيوز : قم نیوز: جمعي از فعالان خوشه مبلمان قم از پانزدهمین نمايشگاه تخصصی مبلمان شیراز، بازديد كرند.
بهره گيري تخصصي خوشه مبلمان قم از توانمندي هاي نمايشگاه تخصصي مبلمان شیراز
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ مهندس روح الله ابراهيمی در اين خصوص اظهارداشت: اعضای خوشه مبلمان قم با هدف شناخت بيشتر بازارهای داخلی مبلمان کشور و بررسی راهکارهای توسعه بازار از پانزدهمین نمايشگاه تخصصی مبلمان شیراز، بازديد كردند. وي با بيان اينكه شیراز از لحاظ طبقه بندی بازار فروش محصولات چوبی قم مخصوصاً مبلمان بعد از تهران و تبریز رتبه سوم را به خود اختصاص می دهد گفت: به دلیل استقبال بالای شهروندان شيرازي از نمایشگاههای تخصصی مبلمان و حضور تولید کنندگان و فروشندگان مبل از ساير نقاط کشور در اين نمايشگاه، فرصتي مناسب براي حضور و ارزيابي بازار محصولات استان قم را فراهم نموده بود.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم ادامه داد: دراين تور كه فعالان صنعت درودگري استان و عامل توسعه خوشه مبلمان قم حضور داشتند برنامه هاي متنوع و كاربردي چون بازدید بازديد از نمایشگاه مبل شیراز، نشست تخصصي  با رئیس اتحادیه درودگران و مبلسازان شیراز، تعامل و ارتباط با فروشندگان، ارزیابی سلیقه و سطح خرید بازار، بررسي ایجاد نمایندگی در شهر شیرازو رايزني براي حضور فعال در نمایشگاه مبل سال آينده اين استان اجرا شد.
وي در ادامه برگزاري تورهاي صنعتي را براي بالا بردن حس همكاري و شناخت بيشتر فعالان صنعت درودگري قم از تخصص و توانمندي هاي خود عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: تورهاي صنعتي موجب اعتماد سازی در بین اعضای خوشه مي شود. زيرا پیش نیاز تشکیل شبکه ها در خوشه، برگزاری تورهای صنعتي است که تاثیر به سزایی در ایجاد شبکه ها و رفع نقاط فشار خوشه .
مهندس ابراهيمي همچنين از بازديد اعضای خوشه مبل قم از نمایشگاه ماشین الات و یراق الات تهران به منظور تعامل با تشکل های کشوری صنعت چوب خبرداد. 
وي افزود: اعضای خوشه مبلمان استان قم با بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین الات و یراق الات تهران با آخرین تولیدات و دست آوردهای صنعت مبلمان کشور در حوزه ماشین آلات صنعت چوب، یراق آلات، ابزارها و نیز مواد اولیه ی مورد مصرف در این صنعت آشنا شدند. 
وي با اشاره به جلسه برگزار شده با مسئولان اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبل ایران در حاشیه این نمایشگاه افزود: ارتباط با این اتحادیه می تواند کمک بزرگی به توسعه صنعت مبل استان، مطرح شدن آن در سطح کشور و نیز پیگیری مشکلات و مسائل این صنعت در سطح ملی داشته باشد. 
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم کمک به توسعه بازارهای صادراتی مبل قم با توجه به فعالیت اتحادیه صادرکنندگان مبل ایران یکی از نتایج این تعاملات می باشد.
 انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdce7x8z.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما