کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صاحب کافی نت، حساب مشتریان را خالی می کرد

خبرگزاری ايرنا , 24 بهمن 1392 ساعت 11:10

قم نیوز: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یکی از کافی نت داران استان به اتهام سرقت اطلاعات و برداشت از حساب بانکی مشتریان این کافی نت خبر داد.


به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈحسن محمدرضاییˈ اظهارداشت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به صورت اینترنتی در چند مرحله مبالغی از حساب بانکی آنها برداشت کرده، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران فتا استان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد، متهم با انتقال وجه از حساب شاکیان به بانک های مختلف و با VPN -IP اقدام به خرید پنج گوشی تلفن همراه از یک فروشگاه کرده و خانم جوانی نیز برای دریافت آن ها مراجعه کرده است.
 
رییس پلیس فتا گفت: در ادامه با پی گیری ماموران یک متصدی کافی نت در استان شناسایی و مشخص شد همه شاکیان آخرین بار به کافی نت متهم مراجعه و پس از انجام خدمات، حسابشان خالی شده است.
 
به گفته وی متهم دارای سیم کارت های مختلف بوده که آن ها را به نام افراد دیگری خریداری می کرده است.
 
محمدرضایی افزود: پس از اخذ دستور قضایی نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و در رویارویی با دلائل و مدارک موجود به سرقت از حساب بانکی مشتریانش اعتراف و عنوان کرد با نصب نرم افزارهای سرقت، اطلاعات حساب مشتریان در دسترسش قرار گرفته و برای اینکه توسط شاکی، مرجع قضایی و یا انتظامی شناسایی نشود در فرصتی مناسب پس از گذشت زمان طولانی حساب آن ها را خالی و با کمک همسرش از حساب دیگران خرید می کرده است.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 19376

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19376/صاحب-کافی-نت-حساب-مشتریان-خالی-می

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir