پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 19376

صاحب کافی نت، حساب مشتریان را خالی می کرد

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یکی از کافی نت داران استان به اتهام سرقت اطلاعات و برداشت از حساب بانکی مشتریان این کافی نت خبر داد.
صاحب کافی نت، حساب مشتریان را خالی می کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈحسن محمدرضاییˈ اظهارداشت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به صورت اینترنتی در چند مرحله مبالغی از حساب بانکی آنها برداشت کرده، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران فتا استان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد، متهم با انتقال وجه از حساب شاکیان به بانک های مختلف و با VPN -IP اقدام به خرید پنج گوشی تلفن همراه از یک فروشگاه کرده و خانم جوانی نیز برای دریافت آن ها مراجعه کرده است.
 
رییس پلیس فتا گفت: در ادامه با پی گیری ماموران یک متصدی کافی نت در استان شناسایی و مشخص شد همه شاکیان آخرین بار به کافی نت متهم مراجعه و پس از انجام خدمات، حسابشان خالی شده است.
 
به گفته وی متهم دارای سیم کارت های مختلف بوده که آن ها را به نام افراد دیگری خریداری می کرده است.
 
محمدرضایی افزود: پس از اخذ دستور قضایی نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و در رویارویی با دلائل و مدارک موجود به سرقت از حساب بانکی مشتریانش اعتراف و عنوان کرد با نصب نرم افزارهای سرقت، اطلاعات حساب مشتریان در دسترسش قرار گرفته و برای اینکه توسط شاکی، مرجع قضایی و یا انتظامی شناسایی نشود در فرصتی مناسب پس از گذشت زمان طولانی حساب آن ها را خالی و با کمک همسرش از حساب دیگران خرید می کرده است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfvmdy.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما