يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 19755

مصدومیت 235 نفر بر اثر حوادث موتورسواری در قم

قم نيوز : قم نيوز:‌معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در هفته گذشته 324 مورد حوادث ترافیکی رخ داد که 203 مورد از حوادث ذکر شده به موتور سواران اختصاص داشت و این حوادث 235 مجروح برجای گذاشت.
مصدومیت 235 نفر بر اثر حوادث موتورسواری در قم
به گزارش قم نيوز، مهدی فراهانی با تبیین حوادث یک هفته گذشته اظهار داشت: در این مدت بیش از ۷ هزار و ۲۱ مورد تماس با مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شد که از شمار تماس‌های ثبت شده هزار و ۸۳ مورد ماموریت شهری و جاده‌ای صورت گرفت.

وی تصریح کرد: ۳۲۴ مورد از حوادث ذکر شده به حوادث ترافیکی اختصاص داشت که در این راستا ۳۷۸ نفر آسیب دیدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: ۲۰۳ مورد از حوادث، به موتورسواران اختصاص داشت که در این حوادث ۲۳۵ نفر از شهروندان مصدوم شدند.

وی با تببین مهم‌ترین حادثه به وقوع پیوسته در این مدت بیان داشت: ۳۰ بهمن ماه سال جاری بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با مینی بوس در محور قدیم سلفچگان - ساوه یک نفر به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده در محل حادثه جان سپرد.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خویش به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تریلی در کمربندی امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: در این حادثه جوانی حدود ۲۵ ساله که راکب موتورسیکلت بود به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم جان سپرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnu9q.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما