دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 19829
با حضور استاندار قم

ذیحسابان دستگاه‌های بر‌تر اجرایی قم تقدیر شدند

قم نيوز : قم نيوز:‌با حضور استاندار قم از ذیحسابان دستگاه های اجرایی با لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
ذیحسابان دستگاه‌های بر‌تر اجرایی قم تقدیر شدند
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه‌ای با حضور مدیر کل امور اقتصاد و دارایی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی طی سخنانی از تلاش این مجموعه‌ها در حفظ و صیانت از بیت المال تقدیر کرد و اظهار کرد: ذیحسابان به عنوان امین مردم و دولت در خط مقدم نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی قرار دارند.

استاندار قم با اشاره به نقش‌های نظارتی این مجموعه، از ذیحسابان به عنوان بازوی توانمند مدیران دستگاه‌ها در بحث‌های مالی نام برد و تصریح کرد: زحمات و تلاش‌های این عزیزان در دستگاه‌های اجرایی ستودنی و قابل قدردانی است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ریشه‌های فقهی و دینی در زمینهٔ حفظ و صیانت از اموال و منابع عمومی، وظایف و ماموریت‌های ذیحسابان را بسیار مهم و حیاتی قلمداد کرد و افزود: بخش زیادی از توفیقات سازمان‌ها مدیون عملکرد موفق مجموعه‌های مالی و ذیحسابان می‌باشد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت تحقق منابع درآمدی استان و هزینه کرد صحیح اعتبارات، خواستار برنامه ریزی مدون در راستای تخصیص بودجه بر اساس اولویت‌ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش همچنین با اشاره به تاثیر قانونمداری در نظم و انظباط مالی دستگاه‌ها گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی- توجیهی قوانین و مقررات مالی برای فعالان این حوزه ضروری است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3vaz.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما