چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 19969

دستگاه‌های اداری قم برای رفع مشکلات جوانان جهادی کار کنند

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم گفت: جوانان سرمایه ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دستگاه های اداری قم برای رفع مشکلات آنان باید به طور جهادی فعالیت کنند.
دستگاه‌های اداری قم برای رفع مشکلات جوانان جهادی کار کنند
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های ویژه ی ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: این ستاد با برنامه ریزی صحیح و عملیاتی می تواند منشاء خدمات خیر برای جوانان و آینده سازان استان باشد.

استاندار قم از جوانان به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: با بهره گیری از این سرمایه عظیم و توانمند می توان اسباب سعادت و پیشرفت جامعه را فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در استان اعتقاد و باور عمیق به توان جوانان در پیشبرد اهداف عالیه نظام را از سیاست های دولت تدبیر و امید عنوان و تصریح کرد: اگر رویکرد مدیران در استفاده از جوانان مطابق با آموزه های دینی و سنت پیامبر رحمت (ص) و اهل بیت علیهم السلام باشد، جامعه ای آباد و سرشار از معنویت به وجود می آید.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش همچنین با اشاره به اهمیت ازدواج در احادیث و روایات و تاثیر آن در رشد و شکوفایی جوانان، خواستار برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و منطبق با معیارهای دینی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnn0f.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما