يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 20097
مدیرعامل مخابرات استان قم خبر داد

شد بیش از ۹۰درصدی مشترکین اینترنت پرسرعت استان قم

قم نيوز : قم نيوز: دیرعامل شرکت مخابرات استان قم از رشد بیش از ۹۰درصدی مشترکین اینترنت پرسرعت(ADSL) شرکت مخابرات استان قم نسبت به سال گذشته خبر داد.
شد بیش از ۹۰درصدی مشترکین اینترنت پرسرعت استان قم
به گزارش قم نيوز، سید اسدالله دهناد با اشاره به رشد بیش از ۹۰درصدی مشترکین اینترنت پرسرعت استان قم اظهار کرد: تعداد مشترکین ADSL شرکت مخابرات استان قم تا پایان سال گذشته حدود ۲۰هزار مشترک بوده است که این تعداد تا پایان بهمن ماه امسال به ۳۸هزار و ۷۶۵ مشترک رسیده است که رشد ۹۳درصدی را نشان می‌دهد.

دهناد مشترکین ADSL شرکت‌های دیگر را تا پایان سال گذشته ۴۰هزار مشترک اعلام کرد و افزود: این رقم تا پایان بهمن ماه امسال به ۴۸هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم تعداد پورتهای دایر شده دیتا را ۴۰ هزار پورت برشمرد که نسبت به سال گذشته ۸۹درصد افزایش داشته است.

دهناد از آغاز طرحهای تشویقی فروش اینترنت پرسرعتADSL در استان خبرداد و افزود: در طرح تشویقی این شرکت که از امروز آغاز شده و هر دو هفته یکبار از مشترکین قرعه کشی بعمل می‌آید و جوائزی نفیس از قبیل لب تاپ، تبلت و گوشی تلفن همراه به ارزش ۸۰میلیون ریال به مشترکین اهداء می‌شود. وی مهلت این طرح را تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ بیان کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqvni.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما