کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم:

تردد ایمن با حذف پل خیابان جاده اراک محقق می‌شود

خبرگزاری فارس , 12 اسفند 1392 ساعت 16:58

قم نيوز: عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم گفت: عرض پل خیابان جاده اراک کم و در قوس است و در صورت حذف این پل و احداث مسیر جدید تردد امن‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود.


به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید شایسته‌نیک با اشاره به تخریب پل خیابان اراک اظهار کرد: تخریب این پل مصوبه شورای ترافیک استانداری بوده ولی باید با راه‌آهن هماهنگی صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: باید زمان کافی برای احداث مسیر باشد و زیرسازی و آسفالت با رعایت زمان و اصول لازم انجام شود تا در آینده نیاز نباشد که علمیات زیرسازی و آسفالت تکرار شود.

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم با بیان اینکه افزایش قیمت ملک از دغدغه‌های دیگر مطرح شده بود، گفت: ابتدا باید تملک‌ها انجام شود و سپس مسیر جدید احداث شود زیرا اگر ابتدا مسیر احداث شود و سپس تملک انجام شود به نظر می‌رسد که شرایط سخت‌تری در تملک خواهیم داشت.

وی یادآور شد: نگرانی دیگر عملیات اجرایی بود که جاده ضمن تردد را عملیات اجرایی انجام می‌دادند و بحث خطرآفرینی حذف دیوارهای پل مطرح بود.

شایسته‌نیک تصریح کرد: اگر مسیر ورودی شهر از سمت اراک از چرخه ترافیکی خارج شود این مشکل مطرح بود که مسیرهای جایگزین شب عید کشش نداشته باشد.

وی با اشاره به ایرادات پل خیابان جاده اراک گفت: عرض پل خیابان جاده اراک کم و در قوس است و در صورت حذف این پل و احداث مسیر جدید تردد امن‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 20165

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20165/تردد-ایمن-حذف-پل-خیابان-جاده-اراک-محقق-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir