سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 20204
معاون مطبوعات ارشاد قم:

باید کنسرسیوم فرهنگی در استان قم تشکیل شود

قم نيوز : قم نيوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بر لزوم ایجاد کنسرسیوم فرهنگی با هدف ساماندهی تبلیغات شهری در استان قم تاکید کرد.
باید کنسرسیوم فرهنگی در استان قم تشکیل شود
به گزارش قم نيوز، مهدی توکلیان با اشاره به فراوانی فعالیتهای مناسبتی و مذهبی در استان قم، اظهار کرد: به دلیل اطلاع رسانی و تبلیغات توسط بسیاری از ارگان‌ها و نهاد‌ها در قم که غالباً پیام تبریک و تسلیت به مناسبت اعیاد، وفات‌ها و ایام شهادت حضرات معصومین سلام الله علی‌ها هستند، لزوم ایجاد کنسرسیوم فرهنگی در خصوص اعلام تبلیغات مناسبتی، به شدت احساس می‌شود، به این معنا که یک متن واحد با تعداد زیادی امضا و لوگو در سطح شهر نصب شود.

وی نتیجه این اتفاق را ادغام و همشکلی تبلیغات عنوان کرد و افزود: با این روش، از کثرت تبلیغات بدون شکل و محتوای حرفه‌ای یکسان در شهر جلوگیری می‌شود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد تا به منظور ساماندهی تبلیغات و مبلمان شهری، این طرح در استان قم شکل عملیاتی بگیرد و در کنار سایر اتفاقات جدید شیوه تبلیغی در این کلان شهر مذهبی و دینی، شهر قم به لحاظ جایگاه ویژه آن، الگویی برای دیگر کلان شهرهای کشور باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkini.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما