کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست تیم فوتبال صبای قم

کریمی برای بازی برابر استقلال اهواز مشکلی ندارد

خبرگزاری مهر , 6 دی 1394 ساعت 10:26

قم نگار: سرپرست تیم صبای قم با بیان اینکه فرید کریمی برای بازی برابر استقلال اهواز مشکلی ندارد گفت: صبا امروز در لیگ بر‌تر در دیداری خارج از خانه برابر استقلال اهواز به میدان می‌رود.


به گزارش قم نگار، عباس دارابی اظهار داشت: هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز ادامه پیدا می‌کند و در یکی از بازی‌های باقی مانده این هفته تیم فوتبال صبا امروز میهمان تیم اسقلال اهواز است.

وی افزود: این مسابقه از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با کسب ۳ امتیاز این بازی موقعیت خود را در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کرده و به رده‌های بالا‌تر برسیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: این بازی قرار بود روز گذشته در اهواز برگزار شود که با توجه به درخواست باشگاه استقلال اهواز و به علت تعویق یک روزه در برگزاری بازی نفت و استقلال اهواز به دلیل آلودگی هوای شهر تهران، دیدار تیم‌های استقلال اهواز و صبای قم با یک روز تأخیر مواجه شد.

دارابی درباره وضعیت فرید کریمی بیان داشت: محرومیت فرید کریمی پایان یافته است و وی می‌تواند امروز و از بازی با استقلال اهواز دوباره در ترکیب صبا حضور پیدا کند و مشکلی برای همراهی صبا ندارد و حضور وی می‌تواند کمک خوبی برای کادر فنی باشد.

وی عنوان کرد: بازیکنان صبا طی روزهای گذشته و پس از مسابقه با استقلال در تهران، تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند و نفرات ما برای بازی امروز آماده هستند و امیدواریم بتوانیم تساوی در بازی رفت در قم را با یک پیروزی شیرین به نوعی جبران کنیم.

سرپرست تیم صبای قم تصریح کرد: صبا از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد و جو خوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان و کادر فنی صبا ارتباط و تعامل خوبی با هم دارند و یکی از دلایل موفقیت صبا همین موضوع بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 35658

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35658/کریمی-بازی-برابر-استقلال-اهواز-مشکلی-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir