يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 35658
سرپرست تیم فوتبال صبای قم

کریمی برای بازی برابر استقلال اهواز مشکلی ندارد

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم صبای قم با بیان اینکه فرید کریمی برای بازی برابر استقلال اهواز مشکلی ندارد گفت: صبا امروز در لیگ بر‌تر در دیداری خارج از خانه برابر استقلال اهواز به میدان می‌رود.
کریمی برای بازی برابر استقلال اهواز مشکلی ندارد
به گزارش قم نگار، عباس دارابی اظهار داشت: هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز ادامه پیدا می‌کند و در یکی از بازی‌های باقی مانده این هفته تیم فوتبال صبا امروز میهمان تیم اسقلال اهواز است.

وی افزود: این مسابقه از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با کسب ۳ امتیاز این بازی موقعیت خود را در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کرده و به رده‌های بالا‌تر برسیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: این بازی قرار بود روز گذشته در اهواز برگزار شود که با توجه به درخواست باشگاه استقلال اهواز و به علت تعویق یک روزه در برگزاری بازی نفت و استقلال اهواز به دلیل آلودگی هوای شهر تهران، دیدار تیم‌های استقلال اهواز و صبای قم با یک روز تأخیر مواجه شد.

دارابی درباره وضعیت فرید کریمی بیان داشت: محرومیت فرید کریمی پایان یافته است و وی می‌تواند امروز و از بازی با استقلال اهواز دوباره در ترکیب صبا حضور پیدا کند و مشکلی برای همراهی صبا ندارد و حضور وی می‌تواند کمک خوبی برای کادر فنی باشد.

وی عنوان کرد: بازیکنان صبا طی روزهای گذشته و پس از مسابقه با استقلال در تهران، تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند و نفرات ما برای بازی امروز آماده هستند و امیدواریم بتوانیم تساوی در بازی رفت در قم را با یک پیروزی شیرین به نوعی جبران کنیم.

سرپرست تیم صبای قم تصریح کرد: صبا از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد و جو خوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان و کادر فنی صبا ارتباط و تعامل خوبی با هم دارند و یکی از دلایل موفقیت صبا همین موضوع بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg739w.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما