کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سراسر كشور؛

ششمین دوره مسابقه سراسری كتابخوانی راه روشن در قم برگزار می شود

خبرگزاری ايرنا , 19 بهمن 1390 ساعت 14:55

قم نيوز: رییس موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور از برگزاری ششمین دوره مسابقه بزرگ و ملی كتابخوانی راه روشن در 19 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر كشور در قم خبر داد.


به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمدرضا زاده  در این خصوص گفت: این مسابقه بزرگ در دو رشته مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان به شركت در مسابقه می توانند برای تهیه كتاب و ثبت نام به ادارات اوقاف سراسر كشور، ادارات تبلیغات اسلامی و نمایندگی های موسسه قرآن و نهج البلاغه مراجعه كنند همچنین جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه قرآن و نهج البلاغه به آدرسwww.۲noor.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۲_۷۷۴۵۴۸۰ تماس حاصل كنند.

رییس موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور، با اشاره به منابع این مسابقه سراسری گفت: منبع رشته مفاهیم قرآن كتاب تدبر در معارف قرآن كریم و منبع رشته مفاهیم نهج البلاغه جلد دوم از كتاب راه روشن است كه هر دو امتحان در روز ۱۹ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۲ برگزار می شود كه بعد از اعلام نتایج برترین ها به سفرهای زیارتی نجف، كربلا، سوریه و مشهد اعزام می شوند.

رضا زاده، خاطر نشان كرد: ششمین دوره مسابقه بزرگ كتابخوانی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه "راه روشن" به همت موسسه قرآن و نهج البلاغه و با همكاری و مشاركت سازمان اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و مراكز و موسسات قرآنی كشور برگزار می شود.

انتهای پيام/۱۰۹


کد مطلب: 4475

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4475/ششمین-دوره-مسابقه-سراسری-كتابخوانی-راه-روشن-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir