چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 4475
همزمان با سراسر كشور؛

ششمین دوره مسابقه سراسری كتابخوانی راه روشن در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نيوز: رییس موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور از برگزاری ششمین دوره مسابقه بزرگ و ملی كتابخوانی راه روشن در 19 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر كشور در قم خبر داد.
ششمین دوره مسابقه سراسری كتابخوانی راه روشن در قم برگزار می شود
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمدرضا زاده  در این خصوص گفت: این مسابقه بزرگ در دو رشته مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان به شركت در مسابقه می توانند برای تهیه كتاب و ثبت نام به ادارات اوقاف سراسر كشور، ادارات تبلیغات اسلامی و نمایندگی های موسسه قرآن و نهج البلاغه مراجعه كنند همچنین جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه قرآن و نهج البلاغه به آدرسwww.۲noor.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۲_۷۷۴۵۴۸۰ تماس حاصل كنند.

رییس موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور، با اشاره به منابع این مسابقه سراسری گفت: منبع رشته مفاهیم قرآن كتاب تدبر در معارف قرآن كریم و منبع رشته مفاهیم نهج البلاغه جلد دوم از كتاب راه روشن است كه هر دو امتحان در روز ۱۹ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۲ برگزار می شود كه بعد از اعلام نتایج برترین ها به سفرهای زیارتی نجف، كربلا، سوریه و مشهد اعزام می شوند.

رضا زاده، خاطر نشان كرد: ششمین دوره مسابقه بزرگ كتابخوانی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه "راه روشن" به همت موسسه قرآن و نهج البلاغه و با همكاری و مشاركت سازمان اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و مراكز و موسسات قرآنی كشور برگزار می شود.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zbaurhbasiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما