کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ایام نوروز صورت گرفت

پاسخگویی به بیش از 6 هزار تماس در سامانه 137 شهرداری قم

خبرگزاری فارس , 15 فروردين 1396 ساعت 17:00

قم نیوز: سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم گفت: در ایام نوروز به بیش از 6 هزار تماس ثبت شده در سامانه 137 شهرداری پاسخگویی انجام شد.


به گزارش قم نیوز، ابراهیم خسروی امروز با تاکید بر اینکه در ایام نوروز بخش عمده وظیفه اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین زیرمجموعه ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری بر عهده سامانه 137 بوده است گفت: در این ایام با بهره‌گیری از نیروهای پشتیبان، به صورت شبانه‌روزی خدمات رسانی انجام و اطلاعات لازم و مورد نیاز مردم ارائه شد.

وی با تاکید بر گردآوری اطلاعات جامع شهر در سامانه 137 شهرداری تصریح کرد: این اطلاعات شامل مکان‌های اسکان فرهنگیان، نقاط گردشگری شهر، اطلاعات هتل‌ها و مراکز اقامتی، مسیرهای تردد و... بود که در تماس با سامانه 137 به مردم ارائه می‌شد.

سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم با بیان اینکه در ایام نوروز بالغ بر 6 هزار و 753 پیام در این سامانه ثبت شده است خاطرنشان کرد: این پیام‌ها عمدتا در حوزه اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر بوده و پس از آن نیز به مسایل خدماتی، فنی، ترافیکی و شهرسازی اختصاص داشته است.

وی بیشترین موضوع مورد توجه مردم در تماس با سامانه 137 شهرداری را مکان‌های اسکان فرهنگیان عنوان کرد و افزود: در این خصوص 567 تماس از ابتدای سال جدید تا روز سیزدهم در سامانه 137 ثبت شده است.

خسروی خاطرنشان کرد: همچنین پس از اسکان فرهنگیان تور قم گردی با 502 تماس و راهنمای زائر با 413 تماس بیشترین گروه موضوعات مورد توجه مردم بوده‌اند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47051/پاسخگویی-بیش-6-هزار-تماس-سامانه-137-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir