قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم گفت: در ایام نوروز به بیش از 6 هزار تماس ثبت شده در سامانه 137 شهرداری پاسخگویی انجام شد.
به گزارش قم نیوز، ابراهیم خسروی امروز با تاکید بر اینکه در ایام نوروز بخش عمده وظیفه اطلاعرسانی و راهنمای زائرین زیرمجموعه ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری بر عهده سامانه 137 بوده است گفت: در این ایام با بهرهگیری از نیروهای پشتیبان، به صورت شبانهروزی خدمات رسانی انجام و اطلاعات لازم و مورد نیاز مردم ارائه شد.
وی با تاکید بر گردآوری اطلاعات جامع شهر در سامانه 137 شهرداری تصریح کرد: این اطلاعات شامل مکانهای اسکان فرهنگیان، نقاط گردشگری شهر، اطلاعات هتلها و مراکز اقامتی، مسیرهای تردد و... بود که در تماس با سامانه 137 به مردم ارائه میشد.
سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم با بیان اینکه در ایام نوروز بالغ بر 6 هزار و 753 پیام در این سامانه ثبت شده است خاطرنشان کرد: این پیامها عمدتا در حوزه اطلاعرسانی و راهنمای زائر بوده و پس از آن نیز به مسایل خدماتی، فنی، ترافیکی و شهرسازی اختصاص داشته است.
وی بیشترین موضوع مورد توجه مردم در تماس با سامانه 137 شهرداری را مکانهای اسکان فرهنگیان عنوان کرد و افزود: در این خصوص 567 تماس از ابتدای سال جدید تا روز سیزدهم در سامانه 137 ثبت شده است.
خسروی خاطرنشان کرد: همچنین پس از اسکان فرهنگیان تور قم گردی با 502 تماس و راهنمای زائر با 413 تماس بیشترین گروه موضوعات مورد توجه مردم بودهاند.