قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بررسی نیازها و اولویتهای مناطق مختلف شهر در فعالیتهای تبلیغاتی را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع در جلسه شورای سازمان زیبا سازی با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله شهرداری قم، گفت: در این برنامه هم در بخش چشمانداز و هم در بخش اهداف راهبردها به خوبی مشخص شده است و اگر راهبردهای سازمان زیباسازی را مورد توجه قرار دهیم شاهد پیشبینی ظرفیتهای قم در این راهبردها هستیم.
وی با تاکید بر برنامه ریزی و تدوین طرح و پروژه برای دستیابی به راهبردها و اهداف در حوزه زیباسازی، افزود: باید عدالت را در فعالیتهای خود رعایت کنیم و با نسبت مشخصی هم به کارهای مفهومی و ماندگار بپردازیم هم به فعالیتهای مناسبتی در شهر توجه داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط خوبی با شهروندان برقرار کنیم.
سامع با اشاره به بررسی نیازها و اولویتهای مناطق مختلف شهر در فعالیتهای تبلیغی، بیان کرد: در گذشته اختیارات سازمانهای زیباسازی، فرهنگی و روابط عمومی در شهر به طور کامل مشخص نبود و به همین نسبت تلاش کردیم که وظایف را مشخص کنیم و این اقدام در حال حاضر صورت گرفته است.
وی با اشاره به شرح وظایف اداره کل روابط عمومی در فعالیتهای مناسبتی، تصریح کرد: سازمان زیباسازی با شرایطی که وضع شد مقرر گردید که بیشتر معطوف به فعالیتهای ماندگار و مفهومی باشند. انتهای پیام/ 137