قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه 137 شهرداري قم از برقراري 10 هزار و 69 مورد تماس با اين سامانه از اول تا 20 شهريور امسال خبر داد.
به گزارش قم نیوز ابراهیم خسروی با اشاره به تماسهای برقرار شده با سامانه 137 از اول تا 20 شهریور امسال، اظهار کرد: طی این مدت 10 هزار و 69 مورد تماس با سامانه برقرار شد که از این تعداد 585 مورد مباحث ترافیکی، 4 هزار و 794 مورد خدمات شهری، 771 مورد عمرانی و فنی و 3 هزار و 377 مورد پیامهای اطلاعرسانی و راهنمای زائر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: دیگر تماسها شامل 527 مورد شهرسازی و پلیس ساختمان و 15مورد پیامهای روابط عمومی و فرهنگی است.
خسروی با اشاره به موضوعات بیشترین تماسهای حاصل شده با سامانه، گفت: 394 تماس برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی، 237 مورد خاک و نخاله غیرمجاز، 218 مورد نظافت معابر، 197 تماس سد معبر اصناف و 171 مورد سد معبر دستفروشان دوره گرد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 840 مورد مربوط به منطقه یک، هزار و 678 مورد مربوط به منطقه چهار، هزار و 612 مورد تماس مربوط به منطقه سه بوده است.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با بیان اینکه نیروهای 137 در قالب سه شیفت به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت هستند، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس افراد میتوانند در صورت انتقاد و پیشنهاد در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری با سامانه 137 تماس حاصل کنند.