چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54713
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد:

احداث 3 ایستگاه جدید انتقال پسماند در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث 3 ایستگاه انتقال پسماند در شهر خبر داد.
احداث 3 ایستگاه جدید انتقال پسماند در شهر قم
احداث 3 ایستگاه جدید انتقال پسماند در شهر قم
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به وضعیت انتقال پسماندهای شهری قم به سایت دفع و دفن زباله البرز، اظهار کرد: انتقال پسماند از سطح شهر به سایت البرز با 220 سرویس ماشین صورت می‌گیرد که این کار مخاطرات ایمنی و زیست محیطی دارد و به همین خاطر پیگیری کردیم سه ایستگاه انتقال زباله در شهر احداث کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به کارکرد و مزایای احداث ایستگاه‌های انتقال زباله در شهر قم، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات لازم ایستگاه اول انتقال زباله شهر تا دو ماه دیگر در منطقه سه راه اندازی می‌شود.
میرابراهیمی اظهار کرد: در این ایستگاه که مناطق یک، هفت و سه را پوشش می‌دهد، پسماند جمع آوری شده و سپس منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه پیگیر احداث ایستگاه دوم در منطقه پنج هستیم، اذعان کرد: این ایستگاه نیز مناطق هشت، چهار و پنج را پوشش می‌دهد و با اقدامات صورت گرفته تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنین گفت: ایستگاه منطقه 6 نیز که این منطقه و منطقه دو را پوشش می‌دهد در برنامه سال آینده سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است.
میرابراهیمی افزود: هفت دستگاه سیم تریلر نیز خریداری شده و با اعتبار یک میلیارد تا یک ماه دیگر تحویل خواهد شد تا با این دستگاه انتقال داشته باشیم که هم بحث اقتصادی را بهبود خواهد بخشید هم به حفظ محیط زیست و بهداشت کمک خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtaei.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما