دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 56950
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله نوري همداني:

مشكلات و دردسرها به دليل وجود رژيم صهيونيستي در منطقه است

وحدت راه حل مشکلات دنیای اسلام
قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت: تا زماني كه رژيم صهيونيستي در منطقه است دردسر و مشكلات وجود دارد بنابراين بايد متحد باشيم و اين رژيم و غده سرطاني را از ميان برداريم.
مشكلات و دردسرها به دليل وجود رژيم صهيونيستي در منطقه است/وحدت راه حل مشکلات دنیای اسلام
مشكلات و دردسرها به دليل وجود رژيم صهيونيستي در منطقه است/وحدت راه حل مشکلات دنیای اسلام
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از شخصیت‌های جهان اسلام شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی و شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه اظهار کرد:‌ فعالیت امام خمینی(ره) جهانی بود و توانستند تحولی در کل جهان به وجود آورند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و صهیونیست‌ها و منافقان با یکدیگر متحد شده بودند تا چراغ اسلام را خاموش کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امام خمینی(ره) با توکل به خدا و اخلاص توانستند در برابر کل استکبار و صهیونیست‌ها بایستند گفت: خداوند به ایشان توفیق داد که پیروز شدند ولی سلطه‌گران خاموش نبودند زیرا مشاهده کردند انقلاب وسعت پیدا کرده و بیدارگری قله‌های کشورهایی مانند تونس، لیبی، مصر و... را طی کرده بنابراین این اندازه اثرگذاری را نمی‌توانستند تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تمام قدرت‌های خود را برای خاموش کردن نور اسلام بسیج کردند بنابراین باید بیدار، متحد و مقاوم باشیم و تاکنون نیز پیشرفت کردیم.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: جریان سوریه، عراق و لبنان وجود دارد و با کمال عزت و قدرت در برابر استکبار با یکدیگر متحد هستیم و روزی فرامی‌رسد که هدف امام خمینی(ره) و ما محقق و استکبار ساقط می‌شود.

وی یادآور شد: تا زمانی که رژیم صهیونیستی در منطقه است دردسر و مشکلات وجود دارد بنابراین باید متحد باشیم و این رژیم و غده سرطانی را از میان برداریم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن تمام حیله‌ها و مکرها را بیان کرده است گفت: باید این فتنه‌ها را با اتحاد خاموش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دنیای اسلام در قدرت و عزت است گفت:‌ هدف اصلی از میان برداشتن منافقان است که در این بخش باید بیدار باشیم زیرا نقشه‌های فراوانی دارند ولی بدانیم پیروزی با ما است.

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: دشمنان اسلام باید به ملت‌ها شناسانده شوند و با یکدیگر وحدت و اتحاد داشته باشیم و بدانیم نقشه‌های آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7o8n.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما