قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلان شهر قم از تماس 5 هزار و 710 نفر از شهروندان و زائرین حضرت فاطمه معصومه با مرکز مدیریت سامانه ۱۳۷ در هفته اول نوروز خبر داد.
به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و زائرین با مسوولان شهری است و روزانه جمع زیادی از زائرین و شهروندان برای رفع مشکلات شهری با این سامانه تماس میگیرند.
وی گفت: این سامانه به صورت شبانهروزی و بدون وقفه به منظور پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و زائرین فعال است.
مدیر کل روابط عمومی و بینالملل شهرداری قم افزود: از کل تماسها هزار و ۲۰ مورد رضایت و تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه شهرداری بوده که این نشان از رضایتمندی شهروندان و زائرین از عملکرد خوب شهرداری کلان شهر قم در طول ایام نوروز دارد.
وی افزود: ۴ هزار و ۴۹۰ تماس مربوط به مناطق شهرداری، ۸۸۰ مورد مربوط به معاونتها و ۳۴۰ مورد مربوط به سازمانهای تابعه شهرداری بوده است.
حاجی رضا ضمن اشاره به پتانسیل و توان اجرایی شهرداری قم برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهرهگیری از همه تجهیزات و امکانات گفت: پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجرا و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه برای پاسخگویی صحیح و موثر به پیامهای شهروندان و زائرین از اقدامات این مرکز سامانه در طول ایام نوروز است.
وی گفت: هفت آیتم رضایت، نارضایتی، انجام کار، در دست اجرا، اطلاعرسانی، عدم انجام کار و عدم ارتباط در این سامانه در نظر گرفته شده که با توجه به تحلیل دادههای آماری برای رفع مشکلات شهری و بهبود روشها میزان رضایتمندی بیش از سایر موارد است.
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلان شهر قم با تاکید بر رضایتمندی زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) از سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: با توجه به تماس شهروندان با این سامانه تعدادی مشکلات برطرف و مابقی موارد در دست اقدام قرار گرفت که طی روزهای آتی انجام میشود.