سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 58205
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته تفنگ بادي صورت گرفت

درخشش 2 مدال انتخابي تيم ملي دانشجويان روي سينه تيراندازان قم

قم نيوز : تيراندازان مطرح استان قم با درخشش در رشته تفنگ بادي موفق به كسب دو عنوان نايب‌قهرماني و سومي پيكارهاي انتخابي تيم ملي دانشجويان ايران دست يافتند.
درخشش 2 مدال انتخابي تيم ملي دانشجويان روي سينه تيراندازان قم
به گزارش قم نیوز در حالی که فدراسیون تیراندازی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده بود، مجموعا تعداد 60 تیرانداز دانشجو در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیکار کردند.
این رقابت‌ها در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید که تیراندازان دانشگاه‌های سراسر کشور در آن حضور داشتند و در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمایندگان قم در رشته تفنگ بادی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند.
با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان یک رکورد جدید نیز به ثبت رسید و چهره‌های شاخص تیراندازی قم در بخش مردان هادی غرباقی و در قسمت بانوان سیده‌رویا صبح‌خیز بودند که دو عنوان نایب‌قهرمانی و سومی این پیکارها را به ارمغان آوردند.
در رشته تفنگ بادی بخش مردان، محمد حسین کریمی از تیم دانشگاه علوم پزشکی با کسب 9/621 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد و قهرمان شد، در حالی که تیرانداز با سابقه و شاخص قم یعنی هادی غرباقی با 3/621 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد و نایب‌قهرمان شد، در حالی که غرباقی عضو تیم دانشگاه قم بود، ضمن اینکه مقام سوم با 4/620 امتیاز به مجتبی قاسم‌آبادی از دانشگاه اراک رسید.
اما در رقابت‌های رشته تفنگ بادی بانوان، مریم شفیعی‌پور از تیم دانشگاه آزاد تهران با کسب 7/622 امتیاز رتبه نخست را به دست آورد، حدیث یاوری با 4/621 امتیاز از تیم دانشگاه علمی کاربردی تهران نایب‌قهرمان شد و سیده‌رویا صبح‌خیز تیرانداز پرافتخار با 4/621 امتیاز به مقام سوم بسنده کرد تا مجموعا دو مقام برتر این پیکارها نصیب تیراندازی استان قم شود.
در حالی که قضاوت این دوره از رقابت‌ها انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران را مسعود معینی بر عهده داشت، برگزاری این مسابقات با قوانین جدید ISSF و یکسان‌سازی در شلیک آقایان و بانوان با 60 تیر انجام شد تا برترین‌ها به مسابقات 2018 دانشجویان جهان در مالزی اعزام شوند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcji8ei.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما