?>?> قم نیوز - برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری‌مداری در قم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری‌مداری در قم

خبرگزاری فارس , 22 دی 1396 ساعت 20:01

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری مداری ویژه بهره برداران 18 فروشگاه همشهری و عاملین 39 بازارچه عرضه میوه و تره بار ریحان خبر داد.


به گزارش قم نيوز علیرضا مظفری با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای طرح مشتری مداری و آموزش فنون کسب و کار برگزار شده است، اظهار کرد: عاملان فروشگاه‌های همشهری زیر نظر سازمان و همچنین بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار ریحان طی دو روز، آموزش‌های متنوع و فنون مشتری مداری را طی کردند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با مهم دانستن برگزاری این جلسات به تشریح منابع این کلاس‌ها پرداخت و بیان کرد: تعاریفی از بازاریابی، روش‌ها، نیازها، فروش، تبلیغات، ارضای نیاز مشتری از مهم ترین موارد ارائه شده به حاضرین بود.

مظفری ادامه داد: در بخش دیگری از این دوره آموزشی شناخت بازار، خواسته‌ها و نیازهای مشتری، ایجاد روابط سودمند و رضایت‌مندی مشتری، کسب ارزش مشتریان به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58677

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58677/برگزاری-دوره-های-آموزشی-مشتری-مداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir