جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58677
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری‌مداری در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری مداری ویژه بهره برداران 18 فروشگاه همشهری و عاملین 39 بازارچه عرضه میوه و تره بار ریحان خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری‌مداری در قم
برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری‌مداری در قم
به گزارش قم نيوز علیرضا مظفری با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای طرح مشتری مداری و آموزش فنون کسب و کار برگزار شده است، اظهار کرد: عاملان فروشگاه‌های همشهری زیر نظر سازمان و همچنین بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار ریحان طی دو روز، آموزش‌های متنوع و فنون مشتری مداری را طی کردند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با مهم دانستن برگزاری این جلسات به تشریح منابع این کلاس‌ها پرداخت و بیان کرد: تعاریفی از بازاریابی، روش‌ها، نیازها، فروش، تبلیغات، ارضای نیاز مشتری از مهم ترین موارد ارائه شده به حاضرین بود.

مظفری ادامه داد: در بخش دیگری از این دوره آموزشی شناخت بازار، خواسته‌ها و نیازهای مشتری، ایجاد روابط سودمند و رضایت‌مندی مشتری، کسب ارزش مشتریان به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmeqp.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما