قم نيوز : سرپرست سامانه 137 شهرداري قم از برقراري 11 هزار و 594 تماس با سامانه 137 در دي ماه سالجاری خبر داد.
به گزارش قم نیوز ابراهیم خسروی با اشاره به آمار تماسهای حاصل شده با سامانه 137 اظهار کرد: طی دی ماه 11 هزار و 594 مورد تماس با سامانه حاصل شده که بیشترین گروه موضوعی راهنمایی و اطلاعرسانی به شهروندان با 3 هزار و 389 تماس بوده است.
وی خاطرنشان کرد: هزار و 105 تماس در زمینه سد معبر انجام شده که بیشترین موضوع سد معبر رفع سد معبر دستفروشان دوره گرد و خودرویی با 471 تماس بوده است.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با اشاره به دیگر تماسهای حاصل شده با سامانه 137 گفت: هزار و 42 تماس در زمینه موضوع آسفالت حاصل شده و بیشترین موضوع آسفالت مربوط به محل حفاری سازمانها با 259 تماس بوده است.
وی یادآور شد: جمعآوری خاک و نخاله در مجموع دارای 813 تماس بوده که بیشترین موضوع این بخش شامل استقرار باکس جمعآوری خاک و نخاله با 309 مورد تماس بوده است.
خسروی با اشاره به شرایط استقرار باکس خاک و نخاله گفت: شهروندانی که قصد ساختوساز دارند؛ با سامانه 137 تماس میگیرند و سپس به سازمان مدیریت پسماند اعلام و باکس برای آنها مستقر میشود و داخل باکس را پر و شهرداری منتقل میکند؛ به این ترتیب برای نظافت معابر نیز مشکلی ایجاد نمیشود.
وی عنوان کرد: تعداد پیامهای سد معبر دستفروشان دوره گرد و خودرویی نسبت به ماه گذشته 23 درصد کاهش پیدا کرده و ساختوساز غیر مجاز 35 درصد افزایش داشته است.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم یادآور شد: درخواست پلاک شهرداری 14 درصد و هرس درختان 10 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و تعداد پیامهای نظافت معابر چهار درصد کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه 134 مورد پیام آبگرفتگی مورخ هفتم تا هشتم بهمن امسال بود گفت: بیشترین پیامهای آبگرفتگی نیز مربوط به منطقه سه با 45 تماس بوده و شهروندان 18 تماس درباره برطرف شدن خطر درختان در حال سقوط داشتند.
خسروی با اشاره به بیشترین پیامها بر اساس مناطق گفت: منطقه چهار با هزار و 421 مورد بیشترین پیام را به خود اختصاص دادند و منطقه 6 و منطقه یک به ترتیب در جایگاه بعدی پیامهای 137 قرار دارند.