قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: ترویج کالای ایرانی در اولویت تبلیغات شهری در سال 97 خواهد بود.
به گزارش قم نیوز سیدمحمد موسوی منش با اشاره به برنامههای در دستور کار سازمان زیباسازی برای سال جاری اظهار کرد: برای سال 97 حرکت در مسیر سند چشمانداز را در دستور کار داریم و تلاش داریم مسیردهی فعالیتها در این راستا باشد تا بتوانیم خدمات درخور توجهی را برای زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(ع) ارائه کنیم.
وی با اشاره به ظرفیتها، اهداف و برنامههای سند چشم انداز قم 1400 در حوزه زیباسازی تصریح کرد: سند قم 1400 حس تعلق، حس مکان، سرزندگی و قابلیت زندگی را در شهر مد نظر قرار داده و ما هم در همین مسیر در حال حرکت هستیم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در سال 97 ظرفیتهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی شهر در اختیار کالاهای ایرانی و ترویج استفاده از این محصولات خواهد بود اذعان کرد: استفاده از کالای ایرانی در حوزه زیباسازی جزو اولویتها خواهد بود.