چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 62173
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ثبت‌نام سال تحصیلی جدید مدرسه عالی تفسیر قرآن

قم نيوز : مدرسه عالی تفسیر قرآن کریم از طلاب برادر واجد شرایط، برای سال تحصیلی جدید پذیرش می کند.
ثبت‌نام سال تحصیلی جدید مدرسه عالی تفسیر قرآن
ثبت‌نام سال تحصیلی جدید مدرسه عالی تفسیر قرآن
به گزارش قم نیوز مجمع عالی تفسیر قرآن کریم تحت اشراف مراجع معظم تقلید و شورای منتخب اساتید تفسیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم از طلاب واجد شرایط برای تربیت مفسر در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ثبت نام می‌کند.

برپایه این گزارش: اتمام پایه ۱۰، حد اکثر سن ۳۵ سال، شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی از جمله شرایط پذیرش است.

کریمی رئیس مدرسه عالی تفسیر با اشاره به امتیازات اعطایی به پذیرفته‌شدگان در این دوره اظهار کرد: اعطای گواهی پایان دوره با مجوز مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، معرفی مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، اعزام به عنوان مربی تفسیر در مناسبت‌های تبلیغی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب، حمایت مالی از پژوهش‌های برتر از جمله امتیازاتی است که در اختیار تحصیل‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مواد آزمونی عنوان کرد: تفسیر سوره اسراء از المیزان، علوم قرآن علامه محمدهادی معرفت، تفسیر جوامع الجامع، سوره یوسف و البیان آیت‌الله خوئی (ره)، بحث نسخ مواد آزمونی این دوره محسوب می‌شود.

کریمی ادامه داد: ثبت‌نام حضور در این دوره تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و زمان آزمون نیز روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت، ساعت ۱۱ در مدرسه آیت‌الله العظمی گلپایگانی (ره)، طبقه سوم، مجمع عالی تفسیر قرآن کریم خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود:علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی http://tafsir-howzeh.ir مراجعه کنند.

 انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcipzaq.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما