قم نيوز : مدیرکل مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما گفت: ویراست اولیه کتاب ساخت ایران رسانه ملی و خرید کالای ایرانی هفتم فروردین ماه در این مرکز منتشر شد.
به گزارش قم نیوز محمد حسین ظریفیان امروز با اشاره به تولیدات مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما اظهار کرد: ویراست اولیه کتاب «ساخت ایران؛ رسانه ملی و خرید کالای ایرانی» هفتم فروردین ماه در این مرکز منتشر شد و مجموعه کامل این کتاب تا خردادماه چاپ خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از کتابهای فاخر چاپ شده در مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما، کتاب دین در سینمای شرق و غرب است که جزو مطالعات بنیادی این مرکز بوده و مخاطب اصلی آن پژوهشگران است.
مدیرکل مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما افزود: این مرکز به صورت 24 ساعته شبکههای دینی معاند را رصد و شبهات مطرح شده در این شبکهها را جمع آوری میکند، شبکههای متعددی به تبلیغ وهابیت، بهائیت و مسیحیت تبشیری مشغول هستند.
ظریفیان با اشاره به لزوم مدیریت رسانه اظهار کرد: این نگاه که رسانه را تهدیدی برای دین میداند، غلط است، البته باید رسانه مدیریت شود.
وی ادامه داد: یکی از شگردهای رسانه برای تاثیرگذاری شایعه پراکنی است، رسانه ملی میتواند که مانع از ترویج شایعه در جامعه شود.
مدیرکل مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما در پایان خاطرنشان کرد: سبک زندگی یک دغدغه جدی است و تمام رسانههای هم سو و معاند به دنبال مهندسی سبک زندگی هستند.