قم نيوز : سرپرست سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از 15 هزار تماس در سامانه 137 در اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش قم نیوز ابراهیم خسروی با اشاره به میزان تماسهای برقرارشده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در اردیبهشت ماه، اظهار کرد: آمار ثبت شده در سامانه 137 نشان دهنده برقراری 15 هزار و 251 تماس با این سامانه است که مردم در این تماسها مشکلات شهری، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردهاند.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم بیشترین تماس های برقرارشده با این سامانه را مرتبط با شهرداری منطقه چهار دانست و افزود: 2 هزار و 116 تماس مرتبط با منطقه چهار، 2 هزار و 112 تماس مرتبط با منطقه 6 و هزار و 448 تماس مرتبط با منطقه سه بوده است.
خسروی بیشترین گروه موضوع مد نظر شهروندان در تماس با این سامانه را بحث فضای سبز عنوان کرد و گفت: در تماس با سامانه 137 بیش از 2 هزار و 100 تماس مرتبط با حوزه فضای سبز ثبت شده که بیشترین آنها مرتبط با درخواست کاشت نهال و رفع خطر درختان شکسته یا در حال سقوط بوده است.
وی با بیان اینکه هزار و 423 تماس در مورد آسفالت معابر، هزار و 77 تماس در خصوص نظافت معابر و 456 تماس در خصوص آبگرفتگی معابر در این ماه ثبت شده است، اظهار کرد: پیامهای درخصوص رفع سد معبر دستفروشان دوره گرد خودرویی، لکه گیری آسفالت معابر، ساخت و ساز غیرمجاز، سد معبر اصناف، پاکسازی جوی و آبیاری درختان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم بیان کرد: درخواست در خصوص روکش آسفالت، کاشت نهال و افزایش روشنایی فضای سبز در اردیبهشتماه افزایش داشته است.
انتهای پیام / 137