پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 72637
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در آذرماه صورت گرفت

ثبت 11478 تماس در سامانه 137 شهرداری قم

قم نيوز : سرپرست سامانه 137 شهرداری قم گفت: در آذرماه 11 هزار و 478 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است.
ثبت 11478 تماس در سامانه 137 شهرداری قم/شهروندان منطقه چهار بیشترین مخاطبان 137 در آذر بودند
ثبت 11478 تماس در سامانه 137 شهرداری قم/شهروندان منطقه چهار بیشترین مخاطبان 137 در آذر بودند
به گزارش قم نیوز ابراهیم خسروی با بیان اینکه در آذرماه 11 هزار و 478 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است، اظهار کرد: بیشترین گروه موضوعی در تماس‌های برقرار شده با این سامانه در خصوص بحث اطلاع رسانی با 2 هزار و 274 تماس بوده است.

وی با بیان اینکه در موضوع جمع‌آوری خاک و نخاله 928 تماس، آسفالت 420 تماس و سدمعبر 940 تماس با این سامانه برقرار شده است، افزود: بیشترین موضوعات جزئی مورد توجه مردم نیز استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله با 365 تماس عمدتا مربوط به منطقه چهار، لکه‌گیری آسفالت با 342 تماس عمدتا مربوط به منطقه چهار،  سد معبر دستفروشان دوره گرد خودرویی با 328 عمدتا مربوط به منطقه 6 و جمع‌آوری خاک و نخاله غیرمجاز با 290 تماس عمدتا مربوط به منطقه چهار بوده است.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با بیان اینکه پیام‌های مربوط به آب افتادگی معابر نسبت به سال گذشته 84 درصد بیشتر شده است، تصریح کرد: پیام‌های مربوط به جمع‌آوری خاک و نخاله غیرمجاز نیز 9 درصد و درخواست پلاک شهرداری 25 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: پیام‌های مربوط به جمع آوری زباله و ضایعات نیز نسبت به ماه قبل 34 درصد، هرس درختان 8 درصد و نظافت معابر هم 25 درصد کمتر شده است؛ پیام‌های مربوط به نظافت معابر نسبت به سال گذشته 63 درصد کاهش داشته است.

خسروی اذعان کرد: بیشترین تماس‌های ثبت شده در سامانه 137 در آذرماه مربوط به منطقه چهار، منطقه 6 و منطقه یک شهرداری بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefp8f.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما