قم نيوز : رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از طریق تلفن 122 از بیش از 4 هزار مراجعه حضوری جلوگیری شد.
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علیاصغر جعفری با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت: در همین راستا از ابتدای شیوع این بیماری تدابیری به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم و ارائه خدمات از طریق مرکز تلفنی 122 آبفای قم اتخاذ گردید.
وی با بیان اینکه این تدابیر به کاهش مراجعات حضوری و افزایش تماسهای ورودی به مرکز 122 طی 15 رو انجامید، اظهار داشت: ورودی به این مرکز طی این مدت به بیش از14 هزار تماس رسیده که ارائه خدمات غیر فوریتی نسبت به مدت مشابه بیش از 70 درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای قم با بیان اینکه از تماس های ورودی بیش از 6 هزار و 800 مورد مربوط به حوزه مشترکین بوده است، خاطرنشان کرد: در 15 روز نخست اسفند ماه با استفاده از ظرفیت خدمات غیرحضوری در مرکز 122 از 4 هزار مراجعه حضوری مشترکین جلوگیری شد.
وی بیشترین افزایش تماسها را مربوط به پاسخگویی به سؤالات و مشکلات صورتحساب مشترکین اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه با رشد 110 درصدی مواجه بودهایم.
جعفری علت افزایش تماسهای مربوط به خدمات غیرحضوری را اطمینان مشترکین از پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب توسط این مرکز دانست و خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و تصمیم مدیریت شرکت و با اطلاعرسانی انجام شده این مرکز بهصورت 24 ساعته خدمات حوزه مشترکین را ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه برای درخواست خدمات یا کسب اطلاعات موردنیاز توسط مشترکین نیاز به مراجعه حضوری نیست، تأکید کرد: توصیه میشود شهروندان گرامی همچنان از منازل خود خارج نشوند و خدمات موردنیاز را بهصورت غیرحضوری و تلفنی دریافت کنند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای قم در عین حال با بیان اینکه در برخی خدمات همچون مشکلات انشعابات آب و فاضلاب، آزمایش کنتور و وصول مطالبات با کاهش تماسها مواجه بودهایم، خاطرنشان کرد: این کاهش تماسها نشاندهنده بهبود عملکرد واحدهای پشتیبان خدمات در حوزه امور مشترکین است.