سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 110568

مقایسه کیفیت هتل‌های یزد و کیش!

قم نيوز : جزیره کیش یکی از مناطق توریستی ایران است که در همه فصول سال تفریحات مناسبی برای گردشگران دارد. از طرفی، شهر یزد نیز به دلیل داشتن مناطق گردشگری و تاریخی متعدد، همواره پذیرای مسافران زیادی می‌باشد.
مقایسه بین هتل‌های کیش و یزد
مقایسه بین هتل‌های کیش و یزد
جزیره کیش یکی از مناطق توریستی ایران است که در همه فصول سال تفریحات مناسبی برای گردشگران دارد. از طرفی، شهر یزد نیز  به دلیل داشتن مناطق گردشگری و تاریخی متعدد، همواره پذیرای مسافران زیادی می‌باشد.
با توجه به این که در شهرهای کیش و یزد به دلیل جذب گردشگران زیاد، تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز بسیار زیادی است، ممکن است برخی مسافران هنگام رزرو هتل در کیش مانند رزرو هتل پانوراما کیش یا یزد دچار سردرگمی می‌شوند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت علی بابا قصد داریم به معرفی چند مورد از هتل‌های با کیفیت شهر یزد مانند هتل لاله یزد و جزیره کیش بپردازیم.

چرا باید به کیش سفر کنیم؟

جزیره کیش به عنوان یک از بهترین سواحل شن سفید دنیا شناخته شده و دارای جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی می‌باشد. فضای شهری جزیره کیش مشابه کشورهای خارجی است و همچنین تعداد زیادی مرکز تجاری و مرکز خرید لوکس در این شهر وجود دارد.
به همین دلیل بسیاری از افراد سفر به جزیره کیش را جایگزین مناسب برای سفر به کشورهای خارجی می‌دانند، زیرا نیازی به اخذ ویزا و همراه داشتن ارز خارجی ندارند. از جمله تفریحات جزیره کیش می‌توان به قایق سواری، اسکی روی آب، پاراسل و غواصی اشاره کرد. اسکله تفریحی، کشتی یونانی، پارک دلفین‌ها، منطقه جنگلی آهوان آزاد و شهر زیر زمینی کاریز جزو بهترین جاذبه‌های دیدنی این جزیره هستند. بدون شک، سفر به جزیره کیش یکی از بهترین مسافرت‌های هر گردشگری خواهد بود.

راهنمای رزرو هتل در کیش

جزیره کیش همواره دارای تنوع بسیار زیادی در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌باشد. هتل‌های کیش بر اساس کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، به هتل‌های 5 تا 1 ستاره تقسیم بندی می‌شوند. برخلاف شهر یزد که تعدا اقامتگاه‌های سنتی زیاد است، در جزیره کیش معمولا هتل‌ها 4 و 5 ستاره تعداد بیشتری دارند.
هتل‌ کوروش، هتل ویدا کیش، هتل مارینا پارک، هتل آرامیس پالاس کیش و هتل پانوراما کیش جزو هتل‌های 5 ستاره و لوکس در جزیره کیش هستند. با توجه به این که در روزهای تعطیل معمولا تعداد مسافران و گردشگران جزیره کیش افزایش می‌یابد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر نسبت به رزرو هتل مود نظر خود از طریق وب‌سایت علی بابا اقدام کنید.

هتل آرامیس پالاس کیش

هتل آرامیس پالاس کیش

هتل پنج ستاره آرامیس پالاس کیش یکی از هتل‌های تازه تاسیس شده در جزیره کیش است. این هتل دارای 171 بابا اتاق و سوئیت در 14 طبقه می‌باشد. از جمله مزایای این هتل می‌توان به دسترسی مناسب آن به خلیج فارس، مراکز خرید اصلی شهر از جمله کیش مال و رویال مال اشاره کرد. پرسنل این هتل بسیار با تجربه و کارآزموده هستند و همواره میزبان مسافران و گردشگران می‌باشند.  با توجه به نظر مسافران، هتل آرامیس پالاس یکی از بهترین هتل‌های کیش برای اقامت در این جزیره می‌باشد.

هتل پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما کیش در سال 1398 افتتاح شده و در خیابان رودکی جزیره کیش واقع شده است. این هتل دارای 267 باب اتاق و سوئیت با امکانات مجهز در 15 طبقه می‌باشد.
هتل پانوراما دارای دسترسی مناسبی به مراکز اصلی شهر می‌باشد. با اقامت در این هتل به اماکن دیدنی، تفریحی و گردشگری جزیره کیش نیز دسترسی آسان دارید. مرکز خرید سارینا، مرکز خرید زیتون و مرکز خرید ساحل نیلگون خلیج فارس از جمله مراکز خرید در اطراف این هتل هستند.  بنابراین اگر می‌خواهید ضمن دریافت خدمات و امکانات رفاهی با کیفیت به مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید، رزرو هتل پارنوراما کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای سفر به شهر یزد

جاذبه‌های ارزشمند و آثار تاریخی منحصر بفرد شهر یزد باعث محبوبیت این شهر درمیان گردشگران شده است. یزد دومین شهر تاریخی و اولین شهر خشتی در جهان شناخته شده است.

هتل لاله یزد

یزد نیز مانند کیش و سایر مناطق گردشگری، دارای هتل‌ها و مهمانسراهای متعدد می‌باشد. همانطور که گفتیم، واحدهای اقامتی جزیره کیش شامل هتل‌های 4 و 5 ستاره هستند اما در شهر یزد با توجه به بافت تاریخی و سنتی این شهر، گردشگران اقامت در هتل‌های سنتی را به هتل‌های لوکس ترجیح می‌دهند. هتل لاله یزد هتل سنتی مظفر، هتل ارگ یزد، هتل کهن کاشانه و ... از جمله هتل‌های سنتی و پرطرفدار شهر یزد هستند.

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد یکی از هتل‌های سه ستاره یزد است که مربوط به دوره قاجار می‌باشد. این هتل در سال 1382 مرمت و بازسازی شده است و همواره یکی از هتل‌های تاریخی شهر یزد محسوب می‌شود. هتل لاله در قلب شهر بادگیرها قرار دارد و دارای دسترسی مناسبی به مراکز اصلی شهر می‌باشد. تلفیق سبک سنتی و مدرنیته در اتاق‌ها و فضای داخلی این هتل باعث جذابیت این واحد اقامتی شده است.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، شهر یزد و جزیره کیش دو قطب اصلی گردشگری در ایران هستند که از نظر هتل‌ها و واحدهای اقامتی دارای تفاوت‌های بسیار زیادی می‌باشند. در شهر یزد به عنوان یک منطقه تاریخی با بافت سنتی، دارای هتل‌ها و واحدهای اقامتی سنتی می‌باشد. از طرفی جزیره کیش به عنوان منطقه گردشگری منحصر بفرد در ایران، دارای تعداد زیادی هتل‌ با کیفیت، لوکس و مجلل می‌باشد. 
https://qomnews.ir/vdciquazvt1azw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما