چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 29552
رئیس پلیس راهور قم:

تردد خودرو در معابر قم نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته‌است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به آمار ثبت شده توسط دستگاه‌های تردد شمار، تردد در معابر استان قم نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.
تردد خودرو در معابر قم نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته‌است
به گزارش قم نیوز، کرم الله حسینی با اشاره به اینکه آمار تصادفات در نوروز امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل با کاهش چشمگیری مواجه بوده است اظهار داشت: استان قم در ایام نوروز شاهد رزمایش ترافیکی بزرگی است که در کشور نمونه ندارد.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه همکاری و همدلی خوبی میان دستگاه‌های مرتبط با بحث ترافیک در استان قم وجود دارد، افزود: کنترل ترافیک شهر قم با همکاری بیشتر زائران و مشافران با ماموران پلیس راهور آسان‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنترل ترافیک قم با اقدامات صورت گرفته به خوبی انجام شده است خاطر نشان کرد: حجم زیادی از مسافران در ایام نوروز به شهر قم سفر کرده‌اند و با همکاری مردم امیدواریم شاهد هیچ تصادفی در ایام نوروز نباشیم.

حسینی با بیان اینکه در استان قم برای نخستین بار در استان قم با استفاده از سامانه هوشمند ترافیک شهر کنترل می‌شود افزود: بسیاری از مشکلات در استان به واسطه این سامانه در معابر شهری حل شده است.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه با توجه به آمار دستگاه‌های تردد شمار تردد در معابر استان نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است گفت: باید از شهرداری قم به دلیل همکاری در راه اندازی سامانه کنترل هوشمند ترافیک در قم تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدایت ماموران با استفاده از این سامانه با سرعت بیشتری انجام می‌شود گفت: از طریق اطلاع رسانی این سامانه ماموران با سرعت بیشتری به محل‌هایی که گره ترافیکی در آن اتفاق افتاده است اعزام می‌شوند و به این ترتیب مشکلات به آسانی حل می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccipqi.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما