پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 30227
معاون شهردار قم اعلام کرد

آماده‌باش بیش از ۳ هزار نفر برای برگزاری مراسم باشکوه نیمه شعبان در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم از آماده باش بیش از ۳۰۰۰ نفر از پرسنل ستادی، پاکبان و باغبان به همراه ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و عمرانی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان خبرداد.
آماده‌باش بیش از ۳ هزار نفر برای برگزاری مراسم باشکوه نیمه شعبان در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات صورت گرفته ویژه اعیاد شعبانیه و ایام ۱۴و ۱۵ خردادماه اظهارداشت: در این راستا ضمن آسیب‌شناسی و بررسی همه جانبه نقاط ضعف و قوت برنامه‌های سال‌های گذشته با همکاری و تعامل همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستیم برنامه‌ها با کیفیت بیشتری برگزار شود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه در سال جاری دو مناسبت نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) تقارن دارد، افزود: برنامه ریزی جامع و کامل درخصوص برپائی ستادهای شعبانیه، فعالیت‌هایی از قبیل آماده سازی و تسطیح ۱۴۰ هکتار فضای پارکینگ‌ها و پارکسوارهای پیرامون مسجد مقدس جمکران با مازوت پاشی به منظور پارکینگ جهت خودروهای زائران و مجاوران و تجهیز آن، از جمله این اقدامات است.

وی تعبیه تانکرهای آب شرب بهداشـتی و جانمایی منظم آن، غرفه‌های عرضه مایحتاج زائر، افزایش سرویس‌های بهداشتی، رفع خاموشی‌ها و اصلاح معایب برج‌های نوری را نیز از دیگر اقدامات برشمرد و عنوان کرد: فراهم سازی تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران و مجاوران در پارکینگ‌ها و پارکسوار‌ها و حاشیه بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) و مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران، ساماندهی و صدور مجوز و جانمایی ایستگاه‌های صلواتی نیز به منظور رفاه هرچه بیشتر زائران و مسافران در این ایام انجام می‌شود.

اصفهانیان مقدم از آماده باش بیش از ۳۰۰۰ نفر از پرسنل ستادی، پاکبان و باغبان به همراه ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و عمرانی خبرداد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd5x0s.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما