دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 48900
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم:

سهمیه اعزام قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دو برابر شد

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم با اشاره به رشد دو برابری اعزام زائران از استان قم به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بر در نظر گرفتن مسائل امنیتی و انتظامی برگزاری این مراسم تأکید کرد.
استاندار قم با اشاره به رشد دو برابری اعزام زائران از استان قم به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بر در نظر گرفتن مسائل امنیتی و انتظامی برگزاری این مراسم تأکید کرد.
استاندار قم با اشاره به رشد دو برابری اعزام زائران از استان قم به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بر در نظر گرفتن مسائل امنیتی و انتظامی برگزاری این مراسم تأکید کرد.
به گزارش قم نيوزر، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که شامگاه یکشنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تقدیر از شور و شکوه انتخابات سال ۹۶ و بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تأکید کرد و اظهار داشت: با تغییراتی که در برنامه امسال ارتحال امام به مناسبت همزمانی با ماه مبارک رمضان به وجود آمده است نباید از شکوه این برنامه کم شود.

استاندار قم با بیان اینکه باید با جدیت همانند سال‌های گذشته در برگزاری این مراسم گام برداشت، افزود: در جلسه امروز هم بسیاری از مدیران نماینده فرستاده‌اند و خودشان حضور پیدا نکرده‌اند، ماه رمضان نباید بر برگزاری این مراسم تأثیر بگذارد.

وی ادامه داد: مسائل امنیتی و انتظامی در برگزاری مراسم ارتحال امام باید بسیار مورد تأکید قرار گیرد، امسال دو برابر سال گذشته اعزامی به مراسم ارتحال داریم واین حجم از افراد کار و انتظامات بیشتری می‌طلبد.

صادقی با اشاره به اینکه تهدیدهای بالقوه که به لحاظ امنیتی وجود دارد نباید از نظر دور نگه داشته شود، تصریح کرد: از آنجایی که برگشت زائران در ساعات شب خواهد بود باید مراقبت بیشتری صورت بگیرد.

استاندار قم با تأکید بر مشارکت فعال همه دستگاه‌ها در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: توصیه می‌شود که ادارات هم این مسئله را جدی بگیرند و فعال‌تر در آن حضور داشته باشند و هیچ عذری برای این عدم همکاری و مشارکت وجود نخواهد داشت.

وی افزود: چنین برنامه‌هایی که به صورت مشارکتی و دسته جمعی برنامه‌ریزی می‌شود در طول سال کم نداریم که موقعیت استان هم مؤثر بوده است و امیدواریم که امسال هم با نظم و هماهنگی بیشتر از سال‌های گذشته این مراسم به سرانجام برسد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcawony.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما