دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : 48898
منبع : خبرگزاری مهر
معاون سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم خبر داد؛

اعزام ۲۵ هزار نفر از قم به مراسم ارتحال امام(ره)/ثبت نام در مساجد

قم نيوز : قم نيوز: معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اعزام زائران از ۷ استان برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از سهمیه ۲۵ هزار نفری استان قم خبر داد.
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اعزام زائران از ۷ استان برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از سهمیه ۲۵ هزار نفری استان قم خبر داد.
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اعزام زائران از ۷ استان برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از سهمیه ۲۵ هزار نفری استان قم خبر داد.
به گزارش قم نيوز، احمد بیطرفان در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که شامگاه یکشنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امسال ۷ استان برای مراسم ارتحال امام اعزامی خواهند داست و سهمیه استان قم ۲۵ هزار نفر است.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به افزایش دو برابری سهمیه اعزام استان قم، افزود: سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از استان قم به مراسم ارتحال اعزام شدند اما امسال سهیمه اعزامی به ۲۵ هزار نفر افزایش یافته است.

وی بر لزوم تأمین وسایل نقلیه به منظور اعزام تأکید کرد و گفت: در هماهنگی‌هایی که با قرارگاه شهید فهمیده داشته‌ایم بسته‌های افطاری و شام نیز برای زائران در نظر گرفته شده است.

بیطرفان افزود: مکان استقرار اتوبوس‌ها نیز بعد از مراسم و صرف افطاری مشخص شده است و همه تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری بهتر این مراسم در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تأکید بر اینکه مسائل امنیتی برگزاری این مراسم در تهران برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: کمیته پشتیبانی در قالب ۶۵۰ کاروان با همراه داشتن مدیر کاروان، روحانی کاروان و مأموران امنیت در هر کاروان به اعزام افراد برای این مراسم اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام زائران مسجد محور است، تأکید کرد: ثبت نام‌ها هم به صورت انفرادی در قابل گروه آقایان و خانم‌ها و هم به صورت خانوادگی به عمل می‌آید که تا امروز تا ۷۵ درصد انجام شده است.

بیطرفان از برقراری محدودیت‌های در اعزام مراسم امسال یادکرد و افزود: امسال توان جسمی و سن ثبت نام کنندگان برای اعزام زائران مد نظر قرار گرفته است و محدودیت‌هایی در این رابطه در نظر گرفته شده است.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcg779t.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما