يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 30553
معاون سپاه قم:

۱۰ هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم از اعزام ۱۰ هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبرداد.
۱۰ هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، احمد بیطرفان با اشاره به برنامه اعزام شهروندان قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ هزار سهمیه برای استان قم در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سپاه امام علی‌ بن ابی طالب (ع) قم، با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس اعزام می‌شوند، افزود: مسئولیت اعزام مشتاقان به بارگاه امام خمینی (ره) با قرارگاه شهید فهمیده است و بنا به تصمیمات اتخاذ شده اعزام شهروندان قمی از ۱۳۰ نقطه شهر صورت می‌گیرد.

معاون اجرایی سپاه قم ساعت اعزام را ۵ صبح روز ۱۴ خرداد اعلام کرد و گفت: ثبت نام‌ مشتاقان حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) تا آخرین لحظات به صورت مطلوب انجام شده است.

وی با اعلام خبر حضور ۲۵۰ مدیر فعال در اعزام کاروان راهیان نور در این مراسم، عنوان کرد: ۳ هزار نفر با خودروهای شخصی از قم به بارگاه امام راحل عزیمت می‌کنند همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم با مراجعه به رده های بسیج استان قم برای حضور در این مراسم ثبت نام کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmtdm.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما