يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 30542
رئیس مرکز بهداشت قم:

۹ اکیپ نظارتی مرکز بهداشت قم در ایام نیمه شعبان فعالیت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: در برنامه نظارتی مرکز بهداشت در ایام نیمه شعبان ۹ گروه از کارشناسان بهداشت محیط در محدوده مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه (س) و نقاط مختلف شهر قم مستقر و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.
۹ اکیپ نظارتی مرکز بهداشت قم در ایام نیمه شعبان فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، مرتضی آقا حسنی با اشاره به برنامه‌های مرکز بهداشت استان قم در ایام نیمه شعبان در اقصی نقاط قم اظهار داشت: مرکز بهداشت استان قم با توجه به تعطیلات پیش رو و حضور تعداد زیادی از زائران در استان در راستای حفظ و ارتقای سلامت مسافران و شهروندان برنامه‌هایی را در نظر دارد.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارتی و فوریت‌های سلامت محیط و کار به‌صورت شبانه‌روزی در مراکز حساس و در ایام نیمه شعبان اجرایی می‌شود بیان کرد: در این برنامه ۹ گروه از کارشناسان بهداشت محیط در محدوده مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه (س) و نقاط مختلف شهر قم مستقر و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ تخته بنر در نقاط مختلف شهر برای اطلاع رسانی و آموزش مردم نصب شده است گفت: این بنرها برای دسترسی بیشتر مردم به اطلاعات در نقاط پرتردد شهر و محوطه مسجد مقدس جمکران نصب شده است.

آقاحسنی با اشاره به اینکه مردم و مسافران شهر قم در صورتی که تخلفات بهداشتی را در ایستگاه‌های صلواتی و مراکز عرضه مواد غذایی مشاهده کنند می‌توانند با سامانه ۱۴۹۰ تماس حاصل کنند بیان کرد: مطابق قانون افرادی که در مراکز تولید و عرضه مواد غذایی در این ایام فعالیت دارند ملزم به تهیه کارت بهداشت هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اینکه از فعالیت افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند در مراکز تهیه غذا ممانعت می‌شود خاطر نشان کرد: استفاده از روپوش و رعایت نکات بهداشت فردی از مسائلی است که باید توسط متولیان ایستگاه‌های صلواتی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxk0s.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما