سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 30866
معاون فرهنگی اداره اوقاف قم:

طرح نشاط معنوی از ابتدای ماه رمضان در ۱۸ بقعه متبرکه قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره اوقاف قم گفت: اداره کل اوقاف وامور خیریه قم در ایام ماه مبارک رمضان همانند سنوات گذشته طرح نشاط معنوی را در بقاع متبرکه وامام زادگان برگزار می‌کندو امسال نیز قرار است تا در ۱۸ بقعه متبرکه قم طرح نشاط معنوی اجرا شود.
طرح نشاط معنوی از ابتدای ماه رمضان در ۱۸ بقعه متبرکه قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عزیزی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف درایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: اداره کل اوقاف وامور خیریه قم در ایام ماه مبارک رمضان همانند سنوات گذشته طرح نشاط معنوی را در بقاع متبرکه وامام زادگان برگزار می‌کند و امسال نیز قرار است تا در ۱۸ بقعه متبرکه قم طرح نشاط معنوی اجرا شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف قم با اشاره به برنامه افتتاحیه طرح نشاط معنوی افزود: مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی پیش ازظهر امروز با حضور استاندار قم و مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه قم در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید برگزار شد که قرار است تا این طرح فرهنگی از ابتدای ماه رمضان شروع شود و به مدت ۵۲ روز تداوم داشته با شد.

عزیزی با اشاره به برنامه‌های طرح نشاط معنوی برای نوجوانان بیان کرد: طرح نشاط معنوی شامل کلاس‌های عقیدتی، احکام، آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم، مسابقات فوتبال، شنا و رشته‌های مختلف ورزشی و اردوهای نصفه روزه و برنامه‌های فناوری‌های جدید است.

وی با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی یک روزه عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما در ایام ماه رمضان و تابستان این است که برخی از بقاع متبرکه طرح نشاط معنوی را که زمینه مناسب اردویی دارند جهت اسکان نهادها و ارگان‌های مختلف آماده کنیم.

معاون فرهنگی اداره اوقاف قم تصریح کرد: از جمله بقاع متبرکه ای که طرح نشاط معنوی یک روزه در آن‌ها اجرا می‌شود امام زاده جعفر زواریون، امام زاده زینب خاتون کهک، امام زاده نور علی کرمژگان و امام زاده عبدالله (ع) قلعه چم هستند که ما آن‌ها را آماده کرده‌ایم تا در اختیار هر ارگان و نهادی که از ما درخواست کرد قرار بگیرد و جهت اقامت یک روزه از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcce4q1.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما