چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 30888
معاون امور بازرگانی اداره صنعت قم در گفت‌وگو با قم نیوز:

اشتغال جوانان ما درگرو استفاده از کالای ایرانی است

قم نيوز : قم نیوز، معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن، تجارت قم گفت: ما با استفاده از کالای ایرانی به اشتغال جوانان کمک کرده و در صورت خرید کالای خارجی تیشه به ریشه آن می‌زنیم.
اشتغال جوانان ما درگرو استفاده از کالای ایرانی است
امیر محمدی چهر در گفت‌وگو با قم نیوز با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ایران باید به سمت‌وسو کالای باکیفیت بروند، اظهار داشت: این حرکت روبه‌جلو آغازشده است و افزایش کیفیت کالای ایرانی به‌روشنی قابل‌رؤیت است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن، تجارت استان قم با اشاره به اینکه مصرف‌کننده فهیم ایرانی هم با دیدن کیفیت کالا به سمت‌وسوی کالا ایرانی می‌روند، افزود: هر صورت افزایش کیفیت کالای داخلی مصرف‌کننده نیز به سمتش جذب می‌شود و از کالای ارزان ولی بی‌کیفیت چینی اجتناب می‌کند

وی با اشاره به اینکه در سطح ادارات استان قم این مطلب جاافتاده است که حتماً باید برای نیازهای ادارات از کالای ایرانی استفاده شود، خاطرنشان کرد: هر وسیله‌ای که موردنیاز است ابتدا استعلام می شودو فقط درصورتی‌که مشابه ایرانی نداشته باشد از محصولات خارجی استفاده می‌شود.

محمدی چهر با اشاره به اینکه ما با استفاده از کالای خارجی به عرصه اشتغال جوانان لطمه می‌زنیم، افزود: در صورت استفاده و تهیه از کالای خارجی در جهت بیکاری جوانان گام برداشته و به افزایش بیکاری جوانان کمک می‌کنیم و تیشه ب ریشه اقتصاد مملکت می‌زنیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن، تجارت استان قم با اشاره به اینکه اگر خواهان بازار کار برای جوانان هستیم باید کالای ایرانی تهیه کنیم، تصریح کرد: با تهیه و استفاده از کالای ایرانی می‌توانیم بازار کار را برای فرزندان خود ایجاد کنیم و آن را گسترش دهیم و با بیکاری جوانان مبارزه کنیم

وی افزود: با مصرف کالای ایرانی می‌توانیم اثرات آن را در اشتغال جوانان مشاهده کنیم و شاهدباز شدن عرصه اشتغال برای بسیاری از جوانان بیکار خواهیم بود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcg779w.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما