پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۴
کد مطلب : 31188
مدیرمسکن کمیته امداد قم:

۲۹۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی قم بهسازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد قم گفت: تعمیر و ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد یکی از مهمترین اقداماتی است که همواره مورد توجه بوده است و در این راستا تعمیر کلی ۲۹۷ مسکن با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال صورت گرفته است.
۲۹۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی قم بهسازی شد
به گزارش قم نیوز، یوسف رشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تامین مسکن مددجویان اظهارداشت: تعمیر و ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد یکی از مهمترین اقداماتی است که همواره مورد توجه بوده است و در این راستا تعمیر کلی ۲۹۷ مسکن با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال صورت گرفته است.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به تعمیرات جزئی ۴۶۶ واحد مسکن مددجویی تصریح کرد: در همین راستا نیز هزینه‌ای حدود ۳ و نیم میلیارد ریال اختصاص داده شد.

وی ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در منطقه پردیسان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مجموعه ۶۷ واحدی پردیسان در زمینی به مساحت ۵هزار و ۴۰۰ متر مربع با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته و تحویل مددجویان شد که بودجه این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال بود.

رشیدی با اشاره به ساخت مجموعه ۴ واحدی جاده سراجه نیز خاطرنشان کرد: این پروژه نیز در زمینی به مساحت ۱۷۱ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان احداث و به مددجویان تحویل داده شد.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اظهارداشت: علاوه بر پروژه‌های گفته شده همچنین ۶۷ واحد در پردیسان و ۴ واحد مسکونی نیز در جاده سراجه احداث و تحویل شد که در مجموع ۵۴ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaa6ne.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما