سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 31678
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم:

همایش فرهنگ و منش پهلوانی در ورزش در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم از فراخوان مسابقات قرآنی جامعه ورزش قم خبر داد و گفت: همایش فرهنگ و منش پهلوانی در ورزش در قم برگزار می‌شود.
همایش فرهنگ و منش پهلوانی در ورزش در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی اظهار داشت: برگزاری همایش فرهنگ و منش پهلوانی در ورزش در کارگروه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان به تصویب رسیده و این همایش اواسط مردادماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به همت معاونت ورزش و بسیج ورزشکاران در روز ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود و هدف از اجرای آن ارتقای مؤلفه های فرهنگی و پهلوانی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاوه بر این، همایش دیگری تحت عنوان اخلاق در ورزش نیز برنامه‌ریزی شده است که قرار است روز ۲۵ مرداد ماه برگزار شود و برگزاری این همایش در راستای شعار تبعیت از ورزش پاک و معنوی صورت می‌گیرد.

رمضانی بیان کرد: مسابقات قرآنی ویژه جامعه ورزش در هفته تربیت‌بدنی یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم است که فراخوان آن به زودی انجام می‌شود و علاقمندان از میان جامعه ورزش می‌توانند در این مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف عمده عملیاتی اداره کل ورزش و جوانان قم ارتقای مربیان باشگاه‌های ورزشی از طریق سازماندهی برگزاری کارگاه‌های علمی مربیگری است و پانزدهم مرداد ماه امسال موعد ارائه جدول زمانبندی شده زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه هر هیئت ورزشی تعیین شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: در بخش ورزش همگانی نیز اقداماتی برای توسعه ورزش در اماکن عمومی از جمله پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر قم در دست انجام است و قصد داریم امکانات مناسب برای اجرای برخی رشته‌های ورزشی در فضاهای عمومی را تأمین کنیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: بر این اساس، پایگاه‌های ورزش همگانی و ورزش‌های بومی محلی در بوستان‌های سطح شهر قم فعال می‌شود و این تصمیم به دنبال طرح مشارکت مردم در توسعه ورزش همگانی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevp8x.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما