سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 8716
رمضانی خبرداد:

برگزاری همایش بزرگ خانواده موفق در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری همایش بزرگ خانواده موفق با موضوع "خانواده موفق و راهکارهای ازدواج آگاهانه" در قم خبر داد.
برگزاری همایش بزرگ خانواده موفق در قم
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی با اشاره به برگزاری جلسه تشریح برنامه‌های فرهنگی معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اظهار کرد: این معاونت در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های مهم خود در حوزه جوانان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی با موضوع ازدواج جوانان را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور همایشی با عنوان خانواده موفق و راهکارهای ازدواج آگاهانه امروز به مدت سه ساعت با حضور دکتر فرهنگ در سالن همایش‌های مجتمع تجاری عصر جدید قم برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این همایش به همت سازمان مردم نهاد جوان آوای نخلستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار می‌شود، در حالی که جلسه روز چهارشنبه این همایش در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برپا خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نشست نقد ادبی در فرهنگسرای جوان قم خبر داد و بیان داشت: نشست نقد ادبی در فرهنگسرای جوان قم و به میزبانی معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و مورد استقبال جوانان قمی قرار گرفت.

رمضانی با بیان اینکه نشست نقد ادبی رمان برگزیده ادبیات داستانی ایران با حضور زنگی آبادی نویسنده رمان شکار کبک در سالن بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد، اضافه کرد: این تشکل در حالی نشست‌های نقد ادبی را به‌ صورت مداوم در محل فرهنگسرای جوان برگزار کرد که این نشست به منظور آشنایی جوانان استان قم با نویسندگان مشهور کشور و تکنیک‌های نویسندگی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این تشکل در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان به صورت ویژه و همچنین در طول سال به صورت ماهیانه کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های نویسندگی و نمایشنامه نویسی پیش بینی کرده و برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از نظارت بر نحوه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت پایگاه‌های جوانان خبر داد و بیان کرد: با تشکیل کمیته نظارت، بر فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی نظارت خواهیم کرد و از دستگاه‌های برتر در این زمینه در پایان فصل تابستان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0j2yt059a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما