پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 31741
رئیس هیئت دو و میدانی قم:

نخستین مدرسه دو ومیدانی در قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی قم از راه‌اندازی نخستین مدرسه دو و میدانی به منظور آموزش اصولی و استعدادیابی در قم خبر داد.
نخستین مدرسه دو ومیدانی در قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار داشت: نخستین مدرسه دو و میدانی در قم راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان به دو و میدانی در رده‌های سنی پایه در این مدرسه تخصصی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی افزود: این مدرسه در رشته‌های پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرش طول، پرتاب وزنه و دوهای سرعت و استقامت برای تمامی رده‌های سنی پایه فعال شده است و ورزشکاران جوان در این طرح آموزشی جامع به روش اصولی و علمی زیر نظر مربیان آموزش می‌بینند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: این برای نخستین بار است که طرح آموزشی دو و میدانی در قالب مدرسه دو و میدانی فعال شده است و شناسایی استعدادهای این رشته مدال‌آور نیز در قالب این مدرسه تخصصی انجام می‌شود.

رضایی بیان کرد: علاوه بر آموزش ورزشکاران، دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری نیز در دستور کار است که ثبت‌نام از علاقمندان حضور در این دوره‌ها نیز توسط هیئت دو و میدانی قم و زیر نظر فدراسیون آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ورزشکاران ما در تیم‌های ملی وضعیت خوبی دارند چنان که محمدرضا فریدی در تیم ملی نوجوانان و میلاد دریساوی در تیم ملی بزرگسالان به جایگاه خوبی رسیده‌اند و چند ورزشکار دیگر ما نیز به اردوی تیم‌های ملی فراخوانده شده‌اند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: در بخش بانوان نیز برنامه‌های خوبی در دست اجرا است و قرار است تیم دو و میدانی بانوان قم در مرحله نخست لیگ دو و میدانی کشور که ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار می‌شود شرکت کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfyedm.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

روشا
خیلی خوب بود