شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 32532
رئیس هیئت دو و میدانی قم:

کسب ۳ مدال توسط تیم کیمیا الوند قم در لیگ دو و میدانی کشور‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت دو و میدانی قم از کسب ۳ مدال شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز توسط تیم کیمیا الوند قم در لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.
کسب ۳ مدال توسط تیم کیمیا الوند قم در لیگ دو و میدانی کشور‌
به گزارش قم نگار، علی رضایی اظهار داشت: تیم دو و میدانی کیمیا الوند قم که به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور شرکت کرده بود موفق شد با ۳ مدال باارزش به کار خود خاتمه دهد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی امید و در پیست آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و دو و میدانی کاران قمی موفق شدند یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز این مسابقات را در ۲ ماده مختلف به دست آورند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: تنها مدال طلای تیم کیمیا الوند قم توسط محمد سبب کار دارنده مدال نقره ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جوانان آسیا در چین تایپه به دست آمد.

رضایی بیان کرد: این ورزشکار جوان قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع موفق به ثبت رکورد ۵۷ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه شد و بالا‌تر از مهدی نظامی از لرستان و علی الهی از خراسان رضوی به مقام قهرمانی و نشان طلای این مسابقات دست یافت.

وی عنوان کرد: تیم کیمیا الوند قم در ماده پرش با نیزه ۲ نماینده داشت که هر ۲ نماینده قم در این ماده موفق به کسب مدال شدند چنان که علی جبار‌پور در این ماده پس از حسین فلاح از تهران صاحب مدال نقره شد و حسین میرزایی دیگر نماینده قم بود که در این بخش به مقام سوم و مدال برنز رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران قمی در مرحله پیشین لیگ دو و میدانی کشور در رده سنی امید موفق به کسب ۲ مدال توسط محمد سبب کار و حسین میرزایی شده بودند.

رضایی خاطرنشان کرد: این مسابقات امسال برای نخستین‌بار است که برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن شناسایی استعداد‌ها و پشتوانه سازی بهتر برای تیم ملی بزرگسالان است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewn8x.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما