دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 31797
دبیر برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش:

سلسله نمایشگاه‌های فرهنگی مقابله با جنگ نرم در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش گفت: سلسله نمایشگاه‌های فرهنگی مقابله با جنگ نرم در بوستان‌های جوان و نبوت قم برگزار می‌شود تا به این وسیله جامعه را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه شود.
سلسله نمایشگاه‌های فرهنگی مقابله با جنگ نرم در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی‌اکبر الوندی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش و استقبال مردم استان قم از آن اظهار داشت: مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ هجوم، شنبه شب با حضور ‌جانشین فرمانده سپاه قم و جمعی از مسئولان استان قم برگزار شد و از عوامل برگزار کننده این نمایشگاه تجلیل شد.

دبیر برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش با اشاره به استقبال پرشور همشهریان قمی از این نمایشگاه افزود: نمایشگاه هجوم خاموش به مدت یک هفته و از تاریخ چهارم تا دهم مرداد ماه در بوستان شهید بنیادی برگزار شد که در این مدت بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که علاوه بر همشهریان قمی، مردم استان‌های تهران، کرمان، کرمانشاه، شیراز و دیگر استان‌ها از این نمایشگاه بازدید کردند.

الوندی با بیان این که محور اصلی نمایشگاه هجوم خاموش موضوعات فرهنگی بود بیان کرد: این نمایشگاه با برنامه‌هایی نظیر جنگ شادی، تئاتر، سرود، شعبده بازی، سخنرانی و برپایی غرفه‌هایی مانند حجاب و عفاف، دجالواره، شبکه‌های اجتماعی، سیره شهدا، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، ایستگاه نقاشی برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن و آمادگی نسل جوان در برابر هجمه‌های دشمنان عنوان کرد: سلسله نمایشگاه‌های فرهنگی مقابله با جنگ نرم در بوستان‌های جوان و نبوت قم برگزار می‌شود تا به این وسیله جامعه را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcguu9w.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما