سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 32466
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم:

یاسین پیشروی قم برابر تیم ملی فوتسال قطر به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتسال قطر به پیروزی رسید.
یاسین پیشروی قم برابر تیم ملی فوتسال قطر به پیروزی رسید
به گزارش قم نگار، سید مهدی غیاثی اظهار داشت: تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و تیم ملی قطر دوشنبه شب در مسابقه‌ای دوستانه به دیدار هم رفتند که این مسابقه با پیروزی نماینده فوتسال قم همراه بود.

وی افزود: در این مسابقه که در شهر دوحه برگزار شد تیم یاسین پیشروی قم توانست با ارائه یک بازی بر‌تر نسبت به حریف در پایان با حساب ۴ بر یک این تیم را شکست دهد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: این مسابقه، نخستین دیدار تدارکاتی تیم یاسین پیشرو در قطر محسوب می‌شد و قرار است این دو تیم روز چهارشنبه بار دیگر از ساعت ۱۷ به وقت محلی برابر هم قرار بگیرند.

غیاثی بیان داشت: در بازی شب گذشته برابر قطر، ترجیح دادیم باز هم به مسعود ایازی دروازه‌بان مصدوم خود استراحت دهیم و مسعود عسگری مسئولیت حراست از دروازه یاسین را بر عهده داشت و مسلم اولاد قباد نیز آسیب دیده بود.

وی عنوان کرد: دیدار برابر تیم ملی قطر با چند بازیکن اصالتا برزیلی یا آفریقایی و نیز حضور یک مربی خوب پرتغالی در این تیم، تجربه ارزشمندی برای تیم یاسین پیشرو و بازیکنان ما که تجربه بین المللی چندانی ندارند محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: یاسین پیشرو روز پنج شنبه به کشورمان بازمی گردد و تمرینات خود را برای بازی برابر تیم آذرخش هرمزگان در سالن شهید حیدریان قم دنبال می‌کند.

غیاثی خاطرنشان کرد: دیدار یاسین پیشروی قم و آذرخش بندرعباس به دلیل سفر تیم ما به قطر دیر‌تر از سایر بازی‌های هفته نهم و روز یکشنبه ۲۲ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaiyne.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما