سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 16577
عضو هیئت‌مدیره باشگاه ماهان تندیس عنوان کرد

تغییرات مدیریتی و دیر بسته شدن تیم، عامل شکست ماهان تندیس قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت‌مدیره باشگاه ماهان تندیس قم گفت : شرایط تیم کنونی ماهان تندیس با تیم فصل گذشته صبا کاملاً متفاوت است و دیر بسته شدن تیم و تغییرات مدیریتی و فنی و عدم حضور حسن زاده در باخت این تیم موثر هستند.
تغییرات مدیریتی و دیر بسته شدن تیم، عامل شکست ماهان تندیس قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی غیاثی، پس از شکست تیم فوتسال ماهان تندیس برابر گیتی پسند اظهار کرد: باید به ماهان تندیس کمک کنیم تا ضعف‌های خود را رفع کند نه این که انتظار نابجا داشته باشیم و این تیم را با تیم فوتسال صبا در فصل گذشته مقایسه کنیم.
 
وی افزود: شرایط تیم کنونی ماهان تندیس با تیم فصل گذشته صبا کاملاً متفاوت است و عدم حضور بازیکنی مثل اصغر حسن‌زاده که به تنهایی یک تیم است یا دیر بسته شدن تیم و تغییرات مدیریتی و فنی وضعیت ماهان را نسبت به صبا متغیر کرده است.
 
غیاثی با انتقاد از برخی تماشاگران حاضر در سالن 2000 نفری شهید حیدریان قم تصریح کرد: برخی از تماشاگران تا زمانی که تیم موفق است و پیروز می شود پشتیبان تیم خود هستند اما تماشاگر واقعی کسی است که در روزهای سخت و دشوار پشتیبان تیم خود باشد.
 
سرمربی سابق تیم فوتسال ارم کیش قم ابراز کرد: متأسفانه در بازی با گیتی پسند عده‌ای تماشاگرنما که شاید تعدادشان به 10-15 نفر هم نرسد شروع به فحاشی به یکی از بازیکنان تیم حریف کردند که این اقدام از نظر باشگاه ماهان تندیس کاملاً مذموم است و باشگاه ماهان این افراد را از خود نمی‌داند.
 
وی گفت: این تعداد تماشاگرنما که ممکن است بقیه هواداران را هم تحریک کنند از جایی خط گرفته‌اند و هدفشان ضربه زدن به ماهان تندیس است اما افرادی که شعار حیا کن رها کن راه می‌اندازند بدانند که کسانی که باید از فوتسال بروند خود آن‌ها هستند.
 
دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران عصر دوشنبه در قم با پیروزی گیتی پسند پایان یافت و عده‌ای از تماشاگران در خلال مسابقه و پایان آن علیه یکی از بازیکنان تیم گیتی پسند و کادر فنی تیم ماهان تندیس شعار دادند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfetdy.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما