شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 16610
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس:

برابر فرش آراء مشهد نیاز مبرم به حضور تماشاگران قمی داریم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس گفت: فوتسال ورزش پرطرفدار قم به شمار می‌رود و عصر فردا برای غلبه بر تیم فرش آراء مشهد نیاز مبرم به حضور تماشاگران قمی داریم.
برابر فرش آراء مشهد نیاز مبرم به حضور تماشاگران قمی داریم
به گزارش قم نیوز، محمدجعفر عابدی امروز در قم اظهار داشت: حضور تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سطح اول فوتسال کشور با هدف رسیدن به مقام قهرمانی که سال‌ها همه ورزش‌دوستان قمی منتظر آن هستند قطعاً بدون حمایت تماشاگران فهیم قمی میسر نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: در 15 دوره‌ای که از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور می‌گذرد همواره تماشاگران قمی و جو جالب توجهی که آن‌ها در سالن شهید جعفر حیدریان قم ایجاد می‌کنند، زبانزد خاص و عام و موجب وحشت تیم‌های حریف بوده که این موضوع موجب شده امروز همه به فوتسال قم و نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور احترام بگذارند.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: پس از مصاف با تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته نهم لیگ برتر فوتسال که موجب باخت ماهان تندیس قم شد اکنون بچه‌ها مصمم به پیروزی بر تیم فوتسال فرش آراء مشهد هستند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا قدرت خود را با پشتوانه حمایت تماشاگران قمی برابر حریف مشهدی به نمایش بگذارند.
 
وی خاطرنشان کرد: بازی عصر یکشنبه برابر تیم فرش آراء مشهد از چند نظر برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم حائز اهمیت است به همین خاطر امیدواریم با حمایت تماشاگران خوب و خونگرم قمی از تمام فاکتورهای میزبانی برای پیروزی در این بازی استفاده کنیم.
 
عابدی تاکید کرد: با غلبه بر تیم فوتسال فرش آراء مشهد بچه‌های تیم ما می‌توانند به کورس مدعیان قهرمانی پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازگردند و با روحیه عالی در هفته پایانی نیم فصل به مصاف رقبا بروند.
 
وی ادامه داد: تماشاگران فوتسال قم در کشور زبانزد هستند و همه تیم‌ها از سالن پرتماشاگر شهید حیدریان قم واهمه دارند؛ به همین دلیل حضور تماشاگر در سالن برای تشویق تیم فوتسال ماهان تندیس از مهم‌ترین فاکتورها برای پیروزی در این بازی به شمار می‌رود.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: اطمینان دارم در دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال می‌توانیم با همراهی یکدیگر، پیروزی شیرینی را برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد جشن بگیریم و خاطره تلخ باخت در سه بازی خانگی هفته‌های قبل را از ذهن خارج کنیم.
 
تیم‌های فوتسال فرش آراء مشهد و ماهان تندیس قم در دیداری حساس از هفته دهم دور رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر فردا یکشنبه بیست و ششم آبان‌ماه جدال تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی را در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdz90f.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما