شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 32552
رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قم به ۲ مدال مسابقات کشوری دست یافتند

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران قمی در کسب دو مدال طلا و نقره رقابت‌های کشتی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.
کشتی‌گیران قم به ۲ مدال مسابقات کشوری دست یافتند
به گزارش قم نگار، محسن حلوایی اظهار کرد: کشتی‌گیران قم در طول سال علاوه بر رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین میادین برون‌مرزی که همراه با تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان به آن اعزام می‌شوند در سایر تورنمنت‌ها به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: ما به غیر از رقابت‌های قهرمانی کشور و اردوهایی که به صورت خودکار نمایندگان هیئت کشتی قم را اعزام می‌کنیم، با هماهنگی‌هایی که با هیئت‌های استانی داریم کشتی‌گیران قم را به تورنمنت‌های چندجانبه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی می‌فرستیم تا برای میادین مهم در شرایط مسابقه باشند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: رقابت‌های کشتی المپیاد‌ها و جشنواره‌های کشوری و المپیاد دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که اخیرا در شهر مقدس قم برگزار شد نیز از جمله دیگر میادینی است که کشتی‌گیران قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی آن حضور یافتند.

وی با اشاره به موفقیت کشتی‌گیران قم در کسب یک نشان طلا و یک مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی المپیاد پیام نور اضافه کرد: فرنگی کاران قم با درخشش در این پیکارها سرانجام صاحب یک مدال طلا و یک نقره هفتمین دوره این المپیاد شدند.

حلوایی یادآور شد: رقابت‌های رشته کشتی از نظر کمی و کیفی در سطحی بسیار بالا به میزبانی دانشگاه پیام نور قم به انجام رسید و طی آن ۷۰ کشتی‌گیر به نمایندگی از ۱۶ استان مختلف برای کسب عناوین برتر به روی تشک رفتند و با برگزاری ۶۶ مسابقه نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: در رقابت‌های رشته کشتی فرنگی، اصغر پاسالاری در وزن ۷۱ کیلوگرم به نمایندگی از استان قم برابر حریفان به روی تشک مسابقات رفت و توانست با عبور از سد رقبای خود، در دیدارهای مرحله گروهی و حذفی به دیدار پایانی و فینال راه پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه پاسالاری تنها کشتی‌گیر طلایی قم در این رقابت‌ها بود، خاطرنشان کرد: پاسالاری در دیدار فینال این وزن در مقابل امیر قلاوند کشتی‌گیر عنوان‌دار خوزستانی به میدان رفت و توانست در یک کشتی سخت و مهیج بر این حریف غلبه کند و مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

حلوایی با بیان اینکه عملکرد قابل قبولی را از کشتی‌گیران قمی در این رقابت‌ها شاهد بودیم اضافه کرد: سعید رحمانی‌آزاد دیگر نماینده فرنگی‌ قم در این رقابت‌ها بود که در وزن ۵۹ کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفت و توانست با پیروزی مقابل سایر مدعیان به دیدار پایانی راه پیدا کند.

وی یادآور شد: رحمانی‌آزاد دیدار فینال وزن ۵۹ کیلوگرم را مقابل حامد شیرنگ از تیم دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار کرد اما نتوانست از سد این حریف عبور کند و با واگذاری نتیجه این مسابقه، در نهایت به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره نائل شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgxn9w.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما